Gå til innhold

NEEI! Casemod uhell...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor blankt/skinnende var det før uhellet inntraff? du kan våtslipe det med 1800 eller 2000 vannslipingspapir... og deretter påføre en polerings voks over helekabinettet... eller du kan pusse hele kabinettet sånn at det blir likt over alt...

hvilket kabinett har du? hvis vi veit det er det litt lettere å hjelpe (pga da ser vi finishen osv) :yes:

 

slapp av det ordner seg :)

Lenke til kommentar
:hmm: Der er et Skyhawk eagle PSR-5601

Vil det virke hvis jeg pusser ned hele kabinettet, og så lakkerer det med aluminiums lakk, og deretter polerer det?

Oops. Av et bilde jeg nettopp så på, så kan det se ut som kabinettet er natureloksert? Det beste resultatet tror jeg nok du vil oppnå med metoden du selv beskriver. Men i første omgang ville jeg bare ta topp-platen, og håpe det blir likt med resten. Aluminiumsfarget lakk, riktig påført kommer svært nært opp mot elokseringen. Så er selvfølgelig det store spørsmålet hvilket lakkmerke som ligner mest? Ikke godt og si... Du får gå til en malingsbutikk å legge fram problemet ditt. Husk nå også på og ikke legg mer penger og arbeid ned i kabinettet en det et nytt koster (795,-?) Du kan jo også selge det du har med "liten skade" for noen hundrelapper.

Endret av Arctic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...