Gå til innhold

Komplett... i orden?


Anbefalte innlegg

Har ett HK jeg gjerne skulle returnert til Komplett, men når jeg går på kontosiden, så finner jeg null og niks referanser til noe returskjema som jo skal være der?

 

Vet at Komplett legger om på data'n for tiden, men får bare svevende svar tilbake om problemet som de forøvrig lovte skulle være i orden uka før påske.

Har venta i tre uker på dette nå og begynner å bli lei. Flere som har problemer/løsninger m dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ett HK jeg gjerne skulle returnert til Komplett, men når jeg går på kontosiden, så finner jeg null og niks referanser til noe returskjema som jo skal være der?

 

Vet at Komplett legger om på data'n for tiden, men får bare svevende svar tilbake om problemet som de forøvrig lovte skulle være i orden uka før påske.

Har venta i tre uker på dette nå og begynner å bli lei. Flere som har problemer/løsninger m dette?

Komplett er dessverre bare et helsikes (unnskyld utrykket) rot om dagen. Retur er kaos, de leverer ikke komplette pc'er fordi de ikke har oversikt over hva de har osv. Prøver man og ringe vet de ingenting, mailer man så får man ikke svar. Stort sett bare surr.

 

De klarer jo f.eks ikke å levere komplette pc'er, måtte bestille 2 pc'er i deler til jobben fordi ingen på komplett viste noen ting om levering, lager osv. Utrolig irriterende å bruke masse tid på å bygge pc'er man kan få levert ferdig bygd. Grr

 

Utrolig at omlegging a websida skal ha SÅ mye å si.

 

Hadde akkurat overbevist sjefen min om at å kjøpe fra Komplett var den beste løsninga for bedriften, så får jeg ikke engang bestillt en workstation pc derifra.

 

Komplettkaos.no :mad:

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Da har vi noen gode nyheter. PC-byggeren på Komplett.no er relansert for noen minutter siden :-) Foreløpig ikke med alt vi ønsker av funksjonalitet, men det jobbes med...

 

 

Før noen reagerer:

 

 

1. Prisen oppdateres nå kun i handlevognen, det skal naturligvis bli enklere.

2. Det som ligger ute nå er basicversjonen som er beregnet for "normale" folk, den avanserte versjonen som er beregnet for de med svært god kompetanse kommer om litt.

3. Det kommer enda mer...

 

 

PS. Returfunksjonalitet på web jobbes det (som dere sikkert vet) med, men naturligvis kan varer returneres på gamlemåten med et skjema. Send oss ev. en mail dersom det er spørsmål.

Lenke til kommentar
Da har vi noen gode nyheter. PC-byggeren på Komplett.no er relansert for noen minutter siden :-) Foreløpig ikke med alt vi ønsker av funksjonalitet, men det jobbes med...

 

 

Før noen reagerer:

 

 

1. Prisen oppdateres nå kun i handlevognen, det skal naturligvis bli enklere.

2. Det som ligger ute nå er basicversjonen som er beregnet for "normale" folk, den avanserte versjonen som er beregnet for de med svært god kompetanse kommer om litt.

3. Det kommer enda mer...

 

 

PS. Returfunksjonalitet på web jobbes det (som dere sikkert vet) med, men naturligvis kan varer returneres på gamlemåten med et skjema. Send oss ev. en mail dersom det er spørsmål.

Veldig oppløftende....nå sitter jeg med en oppgraderingspakke med P4 3,0 cpu, og alt jeg kan bruke av det er minnet som fulgte med.

Etter 3-4 mailer er jeg like langt.

Har prøvd å få returnert HK i en måned nå, og må si at min første webshop-erfaring med komplett er og blir en komplett nedtur. :thumbdown:

Om jeg noensinne får valuta for mine surt brukte nesten 4000 kr, så frister det ikke akkurat til noen gjentakelse. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...