Gå til innhold

Hvilken Thermaltake serie er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De er like gode begge to. Har montert PC i begge. Xaser III er diger og tung, Xaser V er litt mindre diger, men fremdeles tung. Vil du han ned vekta så velg alu-versjonen. Xaser V er ny - Xaser III er gammal.

:dontgetit: Så du har både XaserIII og XaserV?

Ok så XaserV serien er den nyeste?

Lenke til kommentar

jeg mener at thermaltake 2 er bedre en 3 serien siden 3 serien har mange polske løsninger som gjør at det blir mye kabel rot :thumbdown:

og en venn av meg har 2 serien og den viser seg å ha bedre løsninger en 3.

3 er jo også mye tungere.

da jeg hadde alt inni 3 serien med psu og vannkjøling osv ...veide kabbinettet mit 37 KILO!!!! :cry:

men hvis du vil kjøpe en xaser 3 kabbinett har jeg mitt stående med plass til 2 120 mm i toppen og plexi i døra(bytta til lianli pc 71) som jeg var mer fornøyd med :thumbs:

Lenke til kommentar
jeg synes termaltake 2 er best fordi det er ikke så ferdigstylet så du kan gjøre noe med det.

Da kan du jo kjøpe et Castek 1018 eller det nye 1020 fra www.pcstyling.no

 

Viser seg at Thermaltake kassene er modda versjoner av Casetek 1018.

 

Da er det bare å finne frem dremelen, lakk, lys og (lær?) og sette igang, en god del billigere er de også. Helt like inni....

Lenke til kommentar

Xaser III er FÆLT!!! :nei:

 

dvs.. det eneste jeg egentlig har å kklage over, er er viftene og viftestyringa!

 

du merker mer luftstrømmer på en vidstille sommerdag! Og med viftestyriga... den kommer ikke til være hel ved normal bruk.. :thumbdown:

 

tempstyringa funker helt til første bruk, da sttår den stabilt på samme temp... fint for de som ønsker 76C* i kabisser, er det sikkert flott! men for alle andre, er det en gedigen nedtur...

 

For alt det jeg vet kan det jo faktisk være 776C* i boksen... for alle kabler og skit blokker jo for de "ekstreme" luftmassene som kommer!!! :laugh:

Lenke til kommentar

hehe, jeg tror mit xaser III er oppe på 30 kilo :p

 

tager det med mig på lan.. TUNGT!

 

har mit tower i den ene hånd og min 19" samtron skærm i min anden hånd :)

 

tror de vejer over 50 kilo til sammen hehe.

 

Edit:

 

argh.. hvorfor piver så mange over Xaser III??? det er da langt pænere end de fleste hjemmelavede lorte mods :p (no offence)

 

gode temps og flow inde i kabinettet, hvis kablerne er i vejen, så er det nok fordi folk ikke kan finde ud af at sætte dem ordentlig sammen. :)

 

mit Xaser III ser da lige så tomt ud som alle normale computere og enda lidt mere tror jeg :)

 

for 1200 dkr. fik jeg 5 LOW! noise vifter, og hardcano, og et nice kabinet :)

det er også toolfrit, og de Plastikskinner man sætter HDDen i tager næsten alle vibrationerne.

 

de vifter larmer mindre end min 19 db papst (den summer) Xaser har en lufttrykslyd som er langt bedre at høre på.

Endret av Sakari46
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...