Sliver Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 (endret) Noen som vet dette? Utrolig irriterende med denne blå/grå Ati menyen. Kan riktig nok enkelt lukkes. Men jeg skulle gjerne ha fjernet den fra oppstarten. I registeret ligger det én .exe fil ("Ati2mdxx.exe") tilknyttet Ati i oppstarten. Regner med at hvis jeg fjerner denne fra oppstartlisten vil jeg ikke få avansert skjerm meny. Virker som denne fila laster både avanser skjerm meny og taskbaren. Mens jeg kun ønsker å fjerne taskbaren fra oppstarten. Har Win XP --EDIT: Jeg fjernet Ati2mdxx.exe, men ingenting skjedde. Men så fant jeg 2 stk ati .exe filer i oppstarten under "curent user". Ati2mdxx.exe fant jeg under "all users". Problemet nå er at jeg ikke får fjernet "Ati launchpad" som ligger i oppstarten under current user. Når jeg sletter den. Har den dukklet opp igjen etter restart. Ble litt rotete det her, men jeg håper dere skjønner hvor jeg vil... Endret 16. april 2004 av Sliver
Sliver Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Det var jo bare å høreklikke på ATI ikonet og huke vekk "load on startup".... PROBLEM SOLVED!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå