Hr. Jenssen Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 (endret) Nå er jeg forbanna!!! Jeg er en gutt på 16 år som tester spill for den lokale avisa (levanger avisa). hver uke får jeg et spill som jeg skal teste i tilleg til noen penger. Denne uka fikk jeg Counter Strike: Condition Zero (som jeg ble ferdig med på easy på 3 timer! ). Ja\eg bare lurte på noen STORE småting: hvordan får man til å kjøpe rakett-kasteren??? Og hvordan får jeg til å kjøpe de den infra-røde tingen til å kikke under dører med??? Er det noe mer jeg burde vite om dette spillet som ikke er så lett å finne ut, så kan dere med glede skrive det også! Mvh. Runar Jenssen Endret 16. april 2004 av MeTa][iC
Blib Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 CS-poster skal i CS-forumet. Det er derfor det er her. Flyttes
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 ja det lurer jeg også på. skulle det ikke være med rakettkaster til terrorister, og counter terror har skjold? jeg finner skjoldet men kan ikke finne rakettkasteren.
DaWeed Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Rakettkasteren hører med til "Deleted Scenes" og er ikke med i den nye versjonen som er den som spilles på nettet. Alle de nye Gadgetene er fjerna (heldigvis) i den endelige versjonen.
chokke Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Går små små små rykter om att deleted scenes skal komme i multiplayer versjon,
Jooakim Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Skulle det ikke være molotov coctail og? Hvis man kjøper CZ nå, går det an å laste ned de nye gadgetene? jeg trodde litt av meningen med å gi ut CZ, var at det skulle være med nye våpen... Molotov Coctail hadde vært ok da... MeTa][iC du er en lucky basterd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå