NoLimit_^ Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 hei. Har en athlon xp 3000+ abit nf7-s ver 2,0 radeon 9800 pro. Kjøpe nettopp 2 * 512 ram corsair-brikker, og 2 nye kabinettvifter. Koblet de til, maskinen funket bra (bortsett fra et par spontante restarter i begynnelsen) men har verken internett eller lyd. Hva kan være galt? Har jeg for mye koblet til strømforsyningen? Den er på rundt 450W om jeg ikke husker feil. Nettverkskortet er integrert... hjelp mottas med takk
Zink Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Siden du har så bra med ressurser, overklokka litt høyt ( er da jeg pleier få den feilen ) ? - clear cmos kan være et greit valg uansett om man kjører default.
Chilledbigman Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Hei,du har ikke bare kommet borti noen ledninger.Sjekk om det er noen løse ledninger på hovedkortet. Det kan også være nettledningen,hvis du har kommet borti den på noen måte.Bare et forslag,har selv vært inni kabinettet og fått rivd løs noen ledn til lyd i front.Samme med nettledningen.
NoLimit_^ Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Merkelig, jeg koblet ut ene viften, da virket lydkortet men fortsatt ikke det integrerte nettverkskortet. Når jeg satt inn et vanlig nettverkskort, så funket internett også. Jeg skjønner meg ikke på datamaskiner -_-
hn66 Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Har du installert driverne for hovedkortet? Hvis ja, så kan det være noe feil på driverne der. Hvis du gåt inn på "Enhetsbehandling"/"Devived manager" så kan du se om noe er galt med driverne til de integrerte enhetene.
NoLimit_^ Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Når jeg gikk inn dit så var ikke det integrerte nettverkskortet der, men har brukt hovedkort driverne for å innstallere nettverkskortet før. men jeg prøvde å fordele ting litt ut over kablene til strømforsyningen, hadde ganske mye på en kabel og ganske liten på en annen. Så nu funker faktisk alt sammen -_- Noen som har et bra program for å benchmarke ram?
Goophy Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Noen som har et bra program for å benchmarke ram? SiSoft Sandra eller Aida32.
NoLimit_^ Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 Merkelig, testet rammen i aida, og lå på nivå med pc2700 brikker. har corsair pc3200 til en god del penger, så jeg håpet rammen ville yte bedre -_-
Goophy Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Merkelig, testet rammen i aida, og lå på nivå med pc2700 brikker. har corsair pc3200 til en god del penger, så jeg håpet rammen ville yte bedre -_- Er sånn hos meg også, men brikkene yter som de skal i applikasjoner... Kanskje de benchmarksene ikke er helt til å stole på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå