Gå til innhold

Betrayal at Antara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-08 20:58, Tåka skrev:

Hvis det er omtrent det samme som "Sierra`S" Betrayal at Krondor" så må det jo hvere noe på deres sider eller lignenede...www.sierra.com



 

det er noe liknende BtK... på sierra finnes kun en patch til spillet....

Lenke til kommentar

Hvis han syntes Betrayal at Krondor hvar bra hvorfor skal han ikke få spille neste spill i serien?? Jeg også syntes Betrayal at Krondor var grise bra men neste spill i serien har jeg ikke finni eller spilt selv om Rimon Feist ikke er har noe med spillet å gjøre så er det sikert bra for det (har sett bilder fra spillet)

 

_________________

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

http://9974.rapidforum.com/

 

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-09 09:25 ]

Lenke til kommentar

Btk er jo en av tidenes beste spill, derfor må man jo vært fall prøve spillet... ((oppfølgeren) return to krondor er vel heller den offisielle oppfølgeren) Fikk forresten tak i det igår... gleder meg....

 

[ Denne Melding var redigert av: lpaul på 2002-04-10 10:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-09 09:24, Tåka skrev:

Hvis han syntes Betrayal at Krondor hvar bra hvorfor skal han ikke få spille neste spill i serien?? Jeg også syntes Betrayal at Krondor var grise bra men neste spill i serien har jeg ikke finni eller spilt selv om Rimon Feist ikke er har noe med spillet å gjøre så er det sikert bra for det (har sett bilder fra spillet)


 

selvfølgelig skal han få lov å spille spillet, men BaA er elendig oppfølger. hele feelingen som gjorde BaK til et uforglemmelig spill (spesielt hvis du har lest alle bøkene), var totalt bortevekke i BaA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...