Gå til innhold

Dataparty

ManagHead

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er TG det største datapartyet i verden?

Hadde tenkt meg at de hadde større i USA/China, der er det jo masse folk og sikkert masse nerder.. :roll:

Hva heter verdens største dataparty? Eller, hva er det største dere kommer på?

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i usa har de millionman lan, men det er spredt utover hele landet. så etter det jeg har hørt så er TG verdens største i 1 bygning

i china tror jeg ikke at det er så mange lan i det hele tatt

Skrevet (endret)
i usa har de millionman lan, men det er spredt utover hele landet. så etter det jeg har hørt så er TG verdens største i 1 bygning

i china tror jeg ikke at det er så mange lan i det hele tatt

seff. har Norge det største datapartyene i verden(som sagt TG og i én bygning).. Hvorfor?? FOR NORGE ER BEST!!! :w00t::w00t: hehe.. Men seriøst, litt rart om lille Norge har det største datapartyet, hva med Tyskland, England eller noe?

Endret av steinslett
Skrevet
Trur faktisk TG er det største :) Men er vel noe i Sverige som er omtrent like stort... mener jeg å ha hørt... :roll:

Stemmer at det er et i stakkars svenske land som kan måle seg med TG og det er Dreamhack ;D

Skrevet (endret)

Sommeren og vinteren. 2 ganger i året.

Edit;

WORLD'S LARGEST COMPUTER FESTIVAL

DreamHack is one of the world's largest demo parties and game events with about 5000 visitors each time.

Hmm..

Endret av BeFs
Skrevet (endret)
Da må oslolan sette i gang med å bruke 2 haller da.. da skulle det være plass til kanskje 6-7000 folk.

Det var noe sånt jeg tenkte på ja.. :thumbup:

Finnes det ikke slike i utlandet med mange folk?

Endret av ManagHead
Skrevet (endret)

Hmm trokke TG er størst det største var i Finland faktisk over 6000 kan ikke annet en å sitte forran maskinen der sikkert! :p Der er faktisk 1/6 av de som er der Jenter!!!! men det er det største så lenge TG ikke hadde sånn 7000 personer i år da trokke det men TG er best da! GO TG GO TG!!!

Endret av Drunken_Master
Skrevet
TG har bare blitt større og større. Det tok ikke mange år før TG kunne kapre tittelen som verdens største datatreff. Denne tittelen ble tatt fra oss av svenske Dreamhack i 2002, men i fjor tok vi tittelen tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...