Olavxxx Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) Hei! Jeg har en LogiTech Mouseman Dual Optical (to sensorer, ledning). Den har i de siste ukene hengt seg opp.. først kjørte jeg på bare windows sine drivere (xp, media center), men så fant jeg ut at kanskje feilen ble fjernet om jeg installerte logitech driverene. men.. ingenting skjedde.. Musen slår seg av.. dvs sensorene slutter å lyse. Noen ganger slår den seg på av seg selv, noen ganger må jeg ta den inn og ut av porten. vet noen råd?? Endret 15. april 2004 av DaButcher
Fredrik Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 kjører du USB på denne? om det er det prøv å gå over til PS\2. Hørt om mange som ahr problemer med at USB enheter bare slutter å virke. At porten kutter strømmen og signalet på en måte
osse-mon waits for alice Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Ring logitechsupport, eventuelt gå tilbake til butikken med den, og de bytter den for deg.. Logitech er enkle å ha med å gjøre!
Fredrik Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Men da kan han jo risikere å aldri se Dual opticalen sin igjen
gresh Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Har hatt samme problem med samme type mus før. Testet den i en annen maskin og den virket der. Testet den i maskinen hvor problemet oppsto og vips så var der atter liv i den og den holdt seg stabil. Du kan jo prøve med USB->PS/2 adapteret som følger med. Sjekk USB porten med en annen usb enhet og se om det virker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå