Gå til innhold

Noen som hører på:

tbend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte også på dette da jeg var 13-14. Tror musikksmaken min har utviklet seg endel siden da, men synes fremdeles Flute av Barcode Brothers og Eurodancer av Dj Mangoo er ganske fine.. Men ikke favorittene mine. De er liksom litt for enkle for det.

Skrevet

må henge meg på Fragletrollet, var som om jeg kunne skrevet det selv. vell og merke var vel ikke musikken slupper når jeg var 13-14 år men hvis vi sier 15-16 så har vi det nok.

Skrevet (endret)

Dessverre er det mye musikk som kalles Trance i dag, som kanskje ikke helt er det. Den "skikkelige" Trance'n etter min mening er Progressive Trance, som ikke må forveksles med "fjortiss" trance(eller Eurodance/trance, happy-hardcore eller trance-dance om du vil). Og det kommer fra en som likte Trance fra tidlig på 90-tallet :) Barcode Brothers lagde fengende musikk tidligere, har ikke hørt noe fra dem på en liten stund. Iallefall er det fengende musikk(spes. i bilen).

Hilsen en som alltid vil være litt "fjortiss" :p

Endret av stigen1
Skrevet

Personlig liker jeg veldig godt PsyTrance. Men jeg er også veldig inne i psykedelisk chillout, som også egentlig kan regnes som trance, selv om den er foruten basstrommen. Ellers er jo endel hardtrance bra.

Vet faktisk ikke helt hva som menes med progressiv trance :/

Skrevet
går mest i 80 talls rock nå (beste musikken ever)

:ermm:

Kan diskuteres, selv om noe er bra.

ja noe er bra noe er ikke så bra men du har sikkert hørt musikken på battlefiel vietnam ?

slik musikk rocker alt :) (min smak i hverfall)

Box Tops - The Letter

Clash - Rock the Casbah

Edwin Star - War :yes:

Jefferson Airplane - White Rabbit

konge musikk det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...