Gå til innhold

Laget en utrolig effektfull film!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, stilig konsept :p

 

Stikkflammene var ganske bra, mye bedre en de dere har brukt tidligere ;)

 

Blodet derimot var ikke akkurat så realistisk, menmen, det var morsomt å se på for det.

 

Jeg også lurer på hvilket program dere bruker, venter spent på PM :D;)

Lenke til kommentar

YES! Vårt mål er nådd! Dette betyr mye for oss, for vi greier liksom ikke å legge fra oss stikkflammer i filmene våre, så nå er et av våre hovedmål gjennomført. YES!

 

PM er sendt, bj0rn.

 

EDIT:

Det var på ingen måte meningen at blodet skulle se ekte ut. Bare testet noe saker.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Sorry, nå gidder jeg ikke mer. Jeg sender ikke PM's.

 

Forresten, det hadde vært helt tragisk om ALLE skulle ha programmet, slik at alle filmene ble identiske. Greit, dere er fascinert, det er OK, men dere har planer om å herme, så da gidder jeg ikke. Vi vil jo være litt originale.

 

Hva om en tryllekunstner hadde fortalt alle triksene sine. Da hadde det ikke vært noe gøy, så SLUTT.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sorry, nå gidder jeg ikke mer. Jeg sender ikke PM's.

 

Forresten, det hadde vært helt tragisk om ALLE skulle ha programmet, slik at alle filmene ble identiske. Greit, dere er fascinert, det er OK, men dere har planer om å herme, så da gidder jeg ikke. Vi vil jo være litt originale.

 

Hva om en tryllekunstner hadde fortalt alle triksene sine. Da hadde det ikke vært noe gøy, så SLUTT.

Det må være noe av det dummeste jeg har lest på dette forumet. Men det virker iallfall som du har innsett at "filmen" deres ikke hadde vært noen ting uten alle cheesy effektene dere har brukt. Du vil ikke fortelle folk hvilke program du har brukt (noe som jeg i og for seg forstår, med tanke på at dere har utnyttet effektene særdeles dårlig og andre ville sikkert klart det bedre). Bare tenk på all hjelpen du sikker har fått på forumet (noe dette forumet faktisk er til, det er ikke en plass man skal showe off arbeidet), men selv vil du ikke hjelpe.

 

Og forresten, jeg håper inderlig ikke den filmen fascinerte noen.

 

Hva er egentlig poenget med denne tråden? Skulle du ha hjelp? Noe du lurte på? Hvis ikke er den meningsløs og bør rapporteres.

 

Edit: Ah, du lurer på hvordan vi likte skuddflammene. Men, du vil jo ikke si hvordan du lagte dem, så vi kan ikke si hvordan du kan forbedre dem.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...