Gå til innhold

Ny PC, men hvilket kabinett?


Anbefalte innlegg

Er vel egentlig ferdig med å velge oppsett, men vil ha et støysvakt/isolerende kabinett.

 

Har jo sett på Lian Li PC6070, men 2000,- er litt stivt til å begynne med ihvertfall. Leste i testen her at AOpen 600B får litt ris for støy fra vifte, hadde egentlig sett meg ut det som alternativet. Ser og at mange anbefaler det til nye PC'er... Noen andre anbefalinger? Bør helst være litt nøytralt, mao. ingen skrikende farger/blinkende lys.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, som sagt har jeg det selv og er fornøyd i tillegg har jeg vel bygd en 5-6 maskiner til andre med det kabinettet og det er ingen som har klaget til meg, den stforsyningen som er med er også meget bra dette er den samme som microplex selger under navnet fortron/source og da koster den ca 600.- da blir det jo bare 200 for kabinettet.

Lenke til kommentar

Gikk fra mitt gode gamle chieftech dragon miditower til Antec Plus1080AMG 430W True Power ATX og kan ikke si annet en at eg er storfornøyd så langt :)

 

Følger med kjempebra strømforsyning som koster over 900 i seg sjøl + 3 stillegående kabinettsvifter,2 i bakkant og en i side døra.

 

En av mange reviews du finner om du googler.

 

Kabinettet i seg sjøl er nesten identisk med chieftech sitt bare at det for min del virker litt mer stillegående og ikke minst litt mer "delux feeling" over det hele.

Lenke til kommentar

Takker så mye for gode svar, fikk meg en liten uventet pause fra forumet derav tregt svar.

 

Endte opp med AOpen 600B, er egentlig veldig fornøyd.

 

Lian Li får det bli neste gang jeg kjøper, da med en 450-480 W PSU for å sikre meg nok strøm til de nye skjermkortene jeg regner med har kommet til da, siden 480 W var anbefalt til det siste NVidia-kortet.

Lenke til kommentar
Takker så mye for gode svar, fikk meg en liten uventet pause fra forumet derav tregt svar.

 

Endte opp med AOpen 600B, er egentlig veldig fornøyd.

 

Lian Li får det bli neste gang jeg kjøper, da med en 450-480 W PSU for å sikre meg nok strøm til de nye skjermkortene jeg regner med har kommet til da, siden 480 W var anbefalt til det siste NVidia-kortet.

et smart valg å velge Aopen H600B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...