Gå til innhold

nvidia tnt 2


Harry_-_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, daså :) Jeg har et TNT2 m64 liggenes her med 32MB ram, går sikkert ann å klokke det litt, er det vifte på kortet så tviler jeg på at du trenger ekstra kjøling. Kortet mitt klarte seg fint etter vifta stoppa :p

 

Edit, så du redigerte etterpå, 4x AGP på tnt2. jaja, mitt med 32MB ram er 2x :hmm:

Endret av White_Tiger
Lenke til kommentar

Tror det skal holde det ja, bruk rivatuner, eller noen andre hvis du liker noen spesielle. Klokk til du ser artifacts(feil i bildet) i 3D spill eller 3D benchmarks, så klokker du ned noen Mhz også ser du over tid om du får artifacts. Jeg regner med at det ikke er kjøleribber på RAM, så den kan bli raskt varm, men prøv og klokk så finner du ut hva grensen for kortet ditt er.

Lenke til kommentar
Byr en 100 lapp for kortet du "knuste". :D

ka du ska med det?, porto osv, blir jo mye mer

pøh...

 

http://www.posten.no/portal/application/no...nkId=&headerId=

 

får vel sendt avgårde det kortet for 22 kr. overstiger neppe 1000 gram.. hvis du ikke sender hele faens esken da. med alt innhold og sånt.. da går det nok et langt stykke opp på 1000-tallet med gram.. kanskje over 2000 også...

Lenke til kommentar
er ikke sikker på kordan radeon9800 pro det er, har kasta eska :( det er 128 mb ram

 

jeg tror jeg har funne ut hva som kan vere feilen, den ene "pinnen" på de tre føttene som skal nede i agp plasssen er svidd (den er svart)

Stikk ned på bensinstasjon og kjøp kondensfjerner, ta på en klut og tørk av og prøv å pirk vekk det svarte, kanskje det vil fungere etterpå, verdt ett forsøk! Hjalp mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...