Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ikke mulig å legge seg til i Kvasir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at noen tar opp dette, og da lurer jeg på en ting... på kvasir sin "Firmasøk registreringside" side så står det under "Velg produkt" at:

 

Registrering av prøveoppføring. Kan ikke kombineres med noen av tilleggsproduktene.

 

Og du blir linket hit

 

Her kan du jo bare registrere et søkeord, men er ikke det gratis? Hvor lenge varer en slik "prøveordning"?

 

---

Jeg har altså ikke noen peiling på dette, men synes da at det ser ut som om du kan registrere siden gratis?

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Jeg har altså ikke noen peiling på dette, men synes da at det ser ut som om du kan registrere siden gratis?

Det er nok gratis og det logiske ville være at de slettet det etter en stund (noen uker feks) og så måtte du betale for en av pakkene.

 

Siden man må oppgi telefonnr og epost, så det er nok ganske sikkert at Kvasir sin salgsavdeling ringer etter en stund og vil ha deg til å kjøpe produktene dems.

Lenke til kommentar
OK, men ingen som VET noe om dette? Skal nemlig registrere en i familien min sitt firma i div søkemotorer, og tenkte at kvasir var et godt valg...

Få noe noe bra plassering i kvasir utover fritekstsøket tror jeg er umulig.

Selv betaler jeg 6000.- for en liten oppføring der.

Hva slags firma er dette?

Har man lite penger bør man se ann sitt marked og fundere på hvor de fleste søker.

Det er ikke så fantastisk mange kunder dette skaffer med mindre man driver med noe helt spesielt.

Lenke til kommentar

Hittil så har ikke firmaet hatt noen grunn til å annonsere pga deres bra rykte, men nå så begynner det å tørke litt ut med jobber så han tenkte at å lage en enkel liten presentasjon av firmaet på nettet for å kunne skaffe flere kunder.

 

Har også vært snakk om å gjøre om navnet på firmaet fordi det i starten ble opprettet som et enkeltmannsforetak så det heter typisk "ola nordmann boligventilasjon", derfor har det ikke blitt registert i gule sider engang.

 

Firmaet holder til på Frogner litt nord for Oslo.

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

jeg registrerte prøveoppføring for mitt firma. Har vel ligget der i ca 6 uker. Men nå har en telefonselger fra eniro ringt meg hele uka. (disse folka gir seg ikke heller). Jeg ba de om å sende en prisliste over mail, men de skal absolutt ha et møte. Det er vel kanskje lettere å overtale folk til å bli kunder face2face. Han kunne i allefall ikke si noe om priser før han fikk lov til å komme til oss. Syntes synd på de om de drar "helt" til moss for å selge en oppføring til 2500 kroner.

Endret av knutie
Lenke til kommentar
Har selv hatt Eniro på besøk, og jeg kan vel fort si at jeg ikke var veldig imponert.

Kostet flesk, og jeg tror du skal drive med noe ganske spesiellt før dette lønner seg...

Tja, alle sammen koster rundt 6000,- for noe vettugt, enten det er Gule Sider, Kvasir eller lokalveiviseren.

Men der hvor disse holder til er det nok viktigre og bruke slikt enn i ei lita bygd hvor folk uansett vet om deg.

Lenke til kommentar
Få noe noe bra plassering i kvasir utover fritekstsøket tror jeg er umulig.

Selv betaler jeg 6000.- for en liten oppføring der.

Hva slags firma er dette?

Har man lite penger bør man se ann sitt marked og fundere på hvor de fleste søker.

Det er ikke så fantastisk mange kunder dette skaffer med mindre man driver med noe helt spesielt.

kjenner en som betaler 20'k+ for og havne på første side med visse søke alternativer, på rundt 20 stikkord.

 

så fikk han en nøkkelring med kvasir logo'n :D

Lenke til kommentar
kjenner en som betaler 20'k+ for og havne på første side med visse søke alternativer, på rundt 20 stikkord.

20000 er ikke dyrt hvis dette skaffer han inntekter som overstiger utgiftene, det er jo dette som teller men desverre så er det nok i mange tilfeller vanskelig og forsvare en slik sum.

 

Haha, jeg fikk 10 nøkkelringer for 6000,- ;)

Lenke til kommentar
Har selv hatt Eniro på besøk, og jeg kan vel fort si at jeg ikke var veldig imponert.

Kostet flesk, og jeg tror du skal drive med noe ganske spesiellt før dette lønner seg...

Tja, alle sammen koster rundt 6000,- for noe vettugt, enten det er Gule Sider, Kvasir eller lokalveiviseren.

Men der hvor disse holder til er det nok viktigre og bruke slikt enn i ei lita bygd hvor folk uansett vet om deg.

Joda, greit at alle koster rundt 6000,- , men måten jeg driver søking på så synes jeg gulesider sitt søk var utrolig mye bedre, og valgte derfor å droppe eniro. Men som sagt, det kommer jo totalt ann på markedet du skal treffe, og produktet du skal selge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...