^fmj Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Har prøvd å bruke DVD2SVCD. Men får jeg skal starte conversion så får jeg ikke bilde når jeg skal sjekke at alt er i orden, får bare opp script error. Tips og vink tas imot med takk
jocke Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Går flott å bruke Nero. Lag VCD (eller S-VCD), og så drar du bare AVI-fila rett inn. Funker affal hos meg...
^fmj Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Blir for stor til å få plass på plata, hvordan kan jeg tilpasse den?
^fmj Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Dele opp er greit det som jeg har gjort, men er så slit med to cd plater
^fmj Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Du vet ikke tilfeldigvis navnet på et program som jeg kan bruke til å komprimere filen?
zupreme Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jeg skulle lage VCD av AVI en gang. Da var problemet at filmen var for lang i antall minutter til å få plass på en vanlig 80min cd. Det jeg tror kan gjøres da er å klippe vekk f.eks begynnelsen av filmen (intro) og div rulletekster og sånt på slutten. Hvis du har en brenner som støtter det kan du jo prøve å bruke 90 eller 99min CD-R.
Lucifer 666 Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 VCD og SVCD tar generelt mer plass enn avi, det er derfor de må på 2 plater. For ikke å tape for mye kvalitet har ikke jeg heller funnet noen annen løsning enn å ha det på 2 plater...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå