Gå til innhold

8X skjermkort på 4X hovedkort


CokeIsIt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for det!

 

Var i kontakt med en hos Komplett (via mail) som påstod at ett 8X kort ikke passet fysisk på et 4X hovedkort. Har nå fått bekreftet at det var bare tull.

 

Ja, bør nok vurdere en CPU snart. Spillene som kommer krever ikke akkurat mindre av PC'en etter hvert.

 

RAM'en er PC 2100

Lenke til kommentar
Var i kontakt med en hos Komplett (via mail) som påstod at ett 8X kort ikke passet fysisk på et 4X hovedkort.

Der kan man se kunnskapsnivået til kundebehandlerene, nesten værre en elkjøp.

Jeg synes det er nærmest utrolig at man kan ansette slike mennesker når de ikke eier det minste kunnskap om datateknologien (men slik er det i norge, bare se på politikerene som ikke engang har almennfaglig utdannelse) :laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Der kan man se kunnskapsnivået til kundebehandlerene, nesten værre en elkjøp.

Jeg synes det er nærmest utrolig at man kan ansette slike mennesker når de ikke eier det minste kunnskap om datateknologien

 

Såklart sier de det, da er det jo større sannsynlighet for at trådstarter skulle kjøpe seg nytt hk... Men jeg er så enig så enig, jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ansette personer med så lite kompetanse i forhold til det de jobber med. Men det skal jo en del til for å bli verre enn Elkjøp :laugh:

Lenke til kommentar
hei, husk at det finnes 3 forskjellinge agp porter da..

bare så du er klar over det...

AGP1,2,4,8X samt AGP PRO (både 4 og 8X) vet jeg ihvertfall om så det må minst være 6 forskjellige AGP standarder på markedet.

Det stemmer det. Har sett en link rundt om kring her et sted, hvor samtlige var avbildet, men den er dessverre tapt for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Mitt nVidia GForce 4 burde vel være av den "vanligste" typen hvis noe kan kalles det. Hvis jeg holder meg til en kjent produsent burde jeg vel være trygg, eller?

 

Flere av dere har nevnt at jeg bør oppgradere minnet. Mener dere at 768 MB er lite? Trodde det holdt i bøtter og spann, eller sikter dere til hastigheten, PC2100?

Lenke til kommentar
Mitt nVidia GForce 4 burde vel være av den "vanligste" typen hvis noe kan kalles det. Hvis jeg holder meg til en kjent produsent burde jeg vel være trygg, eller?

 

Flere av dere har nevnt at jeg bør oppgradere minnet. Mener dere at 768 MB er lite? Trodde det holdt i bøtter og spann, eller sikter dere til hastigheten, PC2100?

hovedsaklig hastigheten på minnet oig cpu'en din.

 

med 768mb minne så er du ikke akkurat nøden. er godt med minne det (dog selv om noen av de nye og skumle spillene gjerne har godt av 1gb) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...