Gå til innhold

Er det nokon som lurar på noko om UT2k4

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan kjører jeg benchmarkene i UT2004?

Benchmark-testane kjem i første patch om ikkje lenge...

Det vil sannsynlegvis vera ei benchmark.exe fil i system-katalogen då.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fortell meg om noen metoder for å bli bedre?

Les denne tråden.

OG spela mykje. 1-2 timar kvar dag...

Eit par ting til som ikkje stod der:

Slå av mouse acceleration i windows (drivarane dine) og i spelet (mouse acceleration threshold).

Slå av weapon bob og landing view shake.

Skal koma med fleire tips seinare...

Endret av fenris1911
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hvorfor har ikke Atari gjort noe med ansiktene?

De kunne vel lett ha lagt til andre ansiktsutrykk.

F.eks. når du leker gal mann med minigun, så kunne det vært litt

morsomt om den personen hadde stått å kauka "AAARRRGHHH",

og munnen og øya hadde sett "sinna" ut.

Regner ikke med at du kommer med noe bra svar på det der ;) ,

men jeg bare lurer på hvorfor det ikke er gjort.

Vil da selvfølgelig ikke ha noe ala Max Payne's "Ah, jeg er så dritatrengt"

uttrykk på ansiktene, men alikevell...

Endret av BrAtTeRn
Skrevet
jeg lurer på hvordan du kan se på en kamp akkurat som det var en fotballkamp? etter du har spilt en kamp i turneringa står det resultater fra de andre kampene er det her du kan se dem som en fotballkamp eller hvor er det? det står at det går på spaceworld

I staden for å joina ein server for å spela kan du trykka spectate. Så ser du på mens dei andre speler. Det er òg ein UTV, men det er ikkje ofta det går kampar som nyttar seg av UTV eller lett å finna desse.

Dette er ikke så mye et spørsmål om UT2k4, men mer om UTV. Hvordan fungerer det, hvordan setter man det opp osv osv. Foretrekker selv å spille UT99 ;)

Skrevet
Dette er ikke så mye et spørsmål om UT2k4, men mer om UTV. Hvordan fungerer det, hvordan setter man det opp osv osv. Foretrekker selv å spille UT99 ;)

UTV har eg ikkje peiling på, men det står sikkert forklart her.

• 5 uker senere...
Skrevet

eller..om dere henger på qnet så dropp innom: #ut2k4.no / #unrealnorth (snakk engelsk der inne bare, samlingsplass for scandi 2k4 spillere :)) / #ut2004.se

så kan dere jo spørre der og ;)

/daC!

Skrevet
Fortell meg om noen metoder for å bli bedre?

finnes ingen "metoder" for å bli bede, bare som fenris sa, spill mer, gjerne litt 1v1 så du får litt feeling på deg selv uten å konstant måtte ha 20 tusen andre stykker rundt deg (om det nå er snakk om dm da) :D

/daC!

Skrevet
finnes ingen "metoder" for å bli bede, bare som fenris sa, spill mer, gjerne litt 1v1 så du får litt feeling på deg selv uten å konstant måtte ha 20 tusen andre stykker rundt deg (om det nå er snakk om dm da) :D

/daC!

Jau, 1on1 er bra trening for å læra seg taktikk i UT, men for å bli fort god i fragging vil eg tru ffa dm (mot jevngode eller litt betre folk) er den beste treninga. Ein blir pressa konstant, får øvd aim heile tida og har heile tida ein masse spam ein må unngå. Det ein lærer i ffa dm får ein fort bruk for seinare i alle andre modes i UT: ctf, ons (sucks =P) osv.

Det samma kan ein vel sei om rocketeer.

Kan vel òg nemna at for mykje speling kan virka mot sin hensikt.

Skrevet

det er ganske enkelt egentlig, surf rundt på irc kanaler og hvis det skal spilles en utv kamp vil det stå en adresse. så går du inn i unreal åpner konsoll *default* ø eller tab* så skriver du: open *adresse*

jeg slenger et spørsmål angående det samme ut i lufta. Når man ser på folk i utv så er det irriterende å se på et stort hvit crosshair hvordan får man skiftet det?

den posten med hjelp fra folka i dD var suveren da :D mye nyttig informaskon der, som alle burde lest igjennom uansett skill level. men jeg stussa litt på det han sa om at man skulle bruke tøy musematte. jeg har brukt icemat i nesten 2 år og den fungerer helt fint for meg, aimen er bra og den er veldig presis, må vel være snålt å bruke tøy? da får man jo motstand og bevegelsen blir ikke like presis eller?

synes du .8 i dodge time er for mye? (har problemer med å gjøre wall dodge og sant hvis jeg setter'n under .5, bruker crouch uanset hvis det er kanter jeg skal se utenfor)

og sist: lyst til å på en 1vs1 eller?

Skrevet

det er ganske enkelt egentlig, surf rundt på irc kanaler og hvis det skal spilles en utv kamp vil det stå en adresse. så går du inn i unreal åpner konsoll *default* ø eller tab* så skriver du: open *adresse*

jeg slenger et spørsmål angående det samme ut i lufta. Når man ser på folk i utv så er det irriterende å se på et stort hvit crosshair hvordan får man skiftet det?

den posten med hjelp fra folka i dD var suveren da :D mye nyttig informaskon der, som alle burde lest igjennom uansett skill level. men jeg stussa litt på det han sa om at man skulle bruke tøy musematte. jeg har brukt icemat i nesten 2 år og den fungerer helt fint for meg, aimen er bra og den er veldig presis, må vel være snålt å bruke tøy? da får man jo motstand og bevegelsen blir ikke like presis eller?

synes du .8 i dodge time er for mye? (har problemer med å gjøre wall dodge og sant hvis jeg setter'n under .5, bruker crouch uanset hvis det er kanter jeg skal se utenfor)

og sist: lyst til å på en 1vs1 eller?

0.8 i dodge time mye? why? opp til hver og en enkelt det og hva dem liker seg best med :)

personlig har jeg 0.4, men det sier stort sett ingenting :)

tøymatte? tja, smak og behag, personlig syns jeg qpad eier alt og alle uansett men så igjen, bruk det du føler deg komfortabel med, ta etter noen andre kun pga. av at de er bedre enn deg er bare tåpelig, finn din egen stil/måte så kommer du best ut av det

1v1? regner med at det ikke var myntet på meg ( jeg HATER 1v1 ) :p

/daC!

Skrevet

samme hvem, lyst til å se hvor gode hw brukere er i unreal :)

add [FnG]Anthrax til buddy list og kom å spill mot meg hvis dere har lyst :)

bedre enn meg? det har jeg ikke sagt, vant over dD_laxor 1vs1, men så vant han over meg i vår andre kamp :D

dD er kosinger.

Skrevet
samme hvem, lyst til å se hvor gode hw brukere er i unreal :)

add [FnG]Anthrax til buddy list og kom å spill mot meg hvis dere har lyst :)

bedre enn meg? det har jeg ikke sagt, vant over dD_laxor 1vs1, men så vant han over meg i vår andre kamp :D

dD er kosinger.

sa ikke et pip om at du har sagt at noen er bedre enn deg gjorde jeg vel? ;)

og har spilt med deg før på en eller annen public server, men husker ikke hvilken og har sett deg på qnet ;)

og dD er mekrelige folk, spes jonathan ^^

/daC!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...