Gå til innhold

stilrent kabinett


Anbefalte innlegg

er det ingen som selger et stilrent kabinett uten alt mulig krimskrams?

Skal ha helt rette kanter. ikke noe bøy og unødvendige hull. Helt vanlig beige farge.

De eneste kabinettene jeg finner som ser litt greie ut er lians aluminiums kabinett på microplex. Men de er dyre.

Skal maks koste 100 inkl. minst 300w strømforsyning.

Noen som vet om noen kabinett som oppfyller mine kriterier? Må da være noen som selger et slikt kabinett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sleng på en 1000lapp til +litt, så får du nydelig Lian Li. Er ikke sikker på om jeg etter sommeren skal kjøpe Lian Li eller Vapochill. Vapochil er jo uten tvil det som tilbyr best kjøling, men i forhold til Lian Li er kabinettet direkte horribelt. Prisen er ganske mye stivere og...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-31 23:36, dietah skrev:

er det ingen som selger et stilrent kabinett uten alt mulig krimskrams?

Skal ha helt rette kanter. ikke noe bøy og unødvendige hull. Helt vanlig beige farge.

De eneste kabinettene jeg finner som ser litt greie ut er lians aluminiums kabinett på microplex. Men de er dyre.

Skal maks koste 100 inkl. minst 300w strømforsyning.

Noen som vet om noen kabinett som oppfyller mine kriterier? Må da være noen som selger et slikt kabinett?


 

høres ut som om det er dette du er ute etter:

 

http://www.aopen.com/products/housing/hx08.htm

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-31 23:36, dietah skrev:

er det ingen som selger et stilrent kabinett uten alt mulig krimskrams?

Skal ha helt rette kanter. ikke noe bøy og unødvendige hull. Helt vanlig beige farge.

De eneste kabinettene jeg finner som ser litt greie ut er lians aluminiums kabinett på microplex. Men de er dyre.

Skal maks koste 100 inkl. minst 300w strømforsyning.

Noen som vet om noen kabinett som oppfyller mine kriterier? Må da være noen som selger et slikt kabinett?


 

Nærmeste jeg kommer er Addtronics kabinett som de selger hos Microplex eventuelt prøve og finne et gammelt brukt kabinett fra før design tida :smile:

Lenke til kommentar

Cooler Master Midi tower ATC-201 ATX

Sølv/Grå Aluminium m/300W Power <--- var ikke så helt borte det der. Men kostet 2000 for mye. ;(

 

Cooler Master Midi tower ATC-101 ATX

Sølv/Grå Aluminium m/300W Power <---best... nesten 3000 for mye..

 

addtronics...nai...

 

ender vell opp med at jeg må lage selv....igjen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...