netphreak Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Jeg har kjøpt meg en Eizo 21" CRT skjerm, som skal kunne kjøre 1600x1200 oppløsning på 104Hz Det får jeg imidlertid ikke låv til å gjøre på min PC... 80Hz er høyeste tillate "refresh rate". Kan dette ha noe med at jeg har et billig skjermkort? Saphire Radeon 9500@9700?
Marik Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 (endret) Prøv deg fram med forskjellige skjermkort drivere. Ta bort: Hide modes that this monitor cannot display. Det er ikke sikkert at du kommer opp i 104Hz. Endret 9. april 2004 av Marik
netphreak Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 Om jeg fjerner merkinhen for "Hide modes that this monitor cannot display" kan jeg velge helt opp til 120Hz. Men jeg kan ikke se noen forskjell, trodde ikke denne settingen ville fungere om monitoren min sier at den ikke klarer det? Takker for tips om powerstrip. Litt engstelig for å tulle for mye rundt med programmet - kan jeg virkelig ødelegge skjermen om jeg pusher grenser for langt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå