Gå til innhold

Canon 300D i svart utførelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns den ser gammeldags og traust ut. Nesten all moderne forbrukerelektronikk kommer jo i sølvfarge nå, fra PC'er og stereoanlegg til Playstation.

Er det noe som de virkelig skulle fått gjort noe med, så er det den utrolig stygge gråfargen på de dyre L-objektivene. De ser så 80-talls PC ut...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det var da som bare f... :mad:

 

Også jeg som kjøpte den grå utgaven da. Alle vet jo at sorte kamera tar mye bedre bilder enn grå kamera. Akkurat som at røde biler går mye fortere enn blå.

det er vel et poeng at svart reflekterer mindre i f.eks. øyne enn en lys kamerafarge da

Lenke til kommentar

Nå skal det vel nevnes at det som hovedsaklig gjør at 300D føles billig, ikke er fargen, men materialet. Selv om den får samme farge som 10D og resten av "gutta", så lyser det fortsatt langt høyere "kvalitet" av gummigrepet til storebror 10D, enn av plastikken til 300D. Men som nevnt, det er jaggu ikke utseendet som tar bildene ;) Jeg er mer spent på hva Canon finner på under årets Photokina-messe, enn hvilke fargevalg vi kan få de eksisterende modellene i :roll:

 

Neste blir vel butikker som spesialiserer seg på "casemods" til DSLR's :D

Lenke til kommentar
Det var da som bare f... :mad:

 

Også jeg som kjøpte den grå utgaven da. Alle vet jo at sorte kamera tar mye bedre bilder enn grå kamera. Akkurat som at røde biler går mye fortere enn blå....

...., men de oransje kjører aller raskest da :laugh:

 

 

 

Synd for deg at du kjøpte det grå :D, men hadde du venta på det svarte hadde det sikkert kommet et grønt et som tar "enda" bedre bilder :p

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...