Gå til innhold

Tenger noe gode løsninger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 80 gig som jeg har partisjoner i 2 deler.

Del nummer 2 er det problemer på,jeg har ikke brukt mere en 10 gig på den 45 gig store partisjonen men den viser at bare 14 gig er ledig.

Jeg har norten system works 2004 pro,men har tatt av recyling og alt så det ligger ikke der,restoration points er også disable og slått av. :dontgetit:

Har renset hardiskene,partisjoner og scanned for feil.

Ingen ting syns til og fungere,vil nødig reformatere hardisken siden jeg bruker den som en installasjon disk for programer.

Har brukt Bit torrrent programer en stund som skal laste ned filer og slikt fra nettet,den skal da sette av plass til den filen som man skal laste ned.Kan det ha noe med det og gjøre? :hmm:

Har opplevd dette før men da kom den tapte plassen opp seinere helt uten videre da jeg scanned den,med auto fix.

Denne gangen vil den ikke samarbeide,har hørt at windows xp liker ikke store hardisker,har også en raid på 2x200 gig hardisker,der mangler jeg en 10 gig.

Finnes det noen programer som løser slike problemer?eller patcer fra microsoft?

MVH

Bashir Naimy :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

partition magic synes jeg er best fordi det har de mest avanserte funksjonene av de alternativene du har (norton ghost, drive image og partition magic)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...