Gå til innhold

Le Pont Probs..


Anbefalte innlegg

Jeg beklager hvis dette her en feilpost, men jeg regner med at den er rett.. :)

 

Som sagt har jeg en LePont Strømforsyning av 320W.. Den har to vifter.

En under og en bak! Den bak har sluttet og fungere, men den andre går rundt.. :(

Den har vært i bruk siden sluten av september og lurte på om det er produksjonsfeil eller? Den er brukt meget bra!

Så lurer jeg på om det er fare for at den skal bli ødelagt siden den viften ikke fungerer? Den er hverken varm eller gir fra seg lukt, enda maskin har stått på i flere timer.. Er meget skeptisk.. Kanskje jeg burde sende den tilbake til Microplex?

Hva mener dere? Fint hvis dere kunne svart på alt.. :thumbup:

 

** voüshvaggi fyrsten **

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først litt off topic!

Kan folk slutte og tru at Tv2 hjelper deg og Forbruker insperktørene er guder!

Er ikkje alle der ein gong som kan loverket som dei bruker ein gong.

slutt off topic

 

Ut frå kjøpsloven har alle produkt minimum 2 års reklamasjonstid, med vesentlig lengre levetid 5 år.

 

Ingen butikk har love til å nekte ei reklamasjonssak, men når det gjeld nettbutikkar dekker du portoen inn, viss selgar bekrefter at dette er ein garanti/reklamasjonssak skal du som kjøpar ha dekka innsendingsporto og fraktfritt tilbakesending.

 

Derimot viss saka ikkje er garanti/reklamasjon står du som kjøpar pliktig (med eit untak) for å dekke kostnaden med å kontrollere produktet i tillegg til returporto.

 

Untaket er viss dette er ikkje opplyst på førehand. då har ikkje selgar lov til å kreve dekka kostnaden av kontrollen.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...