Komplett.no Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 JV0 skrev 06/04/2004 : 23:14 Hva med å ordne Tracking number??? klikket på flere gamle ordrer, og den siste jeg hadde, men posten sier dette: Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret. Sjekk om sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted Gjelder dette ordre lagt før eller etter ny layout, eller begge deler ?
JV0 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Gjelder dette ordre lagt før eller etter ny layout, eller begge deler ? En ordre etter den nye layouten. Resten før.
Komplett.no Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 JV0 skrevet 06/04/2004 : 23:23 (Komplett.no Salg @ 06/04/2004 : 23:20) Gjelder dette ordre lagt før eller etter ny layout, eller begge deler ? En ordre etter den nye layouten. Resten før. Skal sjekke det i morgen tidlig, må løpe nå. Diskusjonen fortsetter derfor uten oss i dag. God natt
Andree Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) Synes det bare er tragisk at dere fjærnet den webshopen som dere hadde. Den var den beste som var på nett. Mest oversiktlige og klart best utseendemessig. Det måtte da være mulig å bygge inn den nye returordningen i den gamle webshopen uten å rasere den helt?(!!!) (Har dere noen webutviklere som følte at di har fått lite utfordringer i det siste, og framtvang en full gjenoppbyging av sidene????) Gråter mine tappre tårer over hva dere har gjort :"( Endret 6. april 2004 av Andree
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) ... Endret 6. april 2004 av HolgerLudvigsen
BlinkyBill Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) ...nå pirker jeg, men jeg synes i grunnen at pakker med trådløst tastatur _og_ mus sånn beskrivelsesmessig ikke hører til i en kategori som heter "tastatur, trådløs". Jada, det er tastatur i pakken og det utgjør mesteparten av innholdet av pakka, men det er ikke bare trådløst tastatur jeg jeg ser på når jeg f.eks. titter på DiNovo edit: lagt til et manglende ord Endret 6. april 2004 av BlinkyBill
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Enig, tastatur og mus-pakker burde ha egen kategori.
loggon Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Det var ikke en dag jeg ikke var innom komplett for å skjekke! etter omlegging ca. 2 ganger skuff,skuff "Denne er til Komplett.salg"Det tar tid før endring i handle mønster endrer seg ! å bryte det ned er derimot er fort gjort!.
WeeR Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Bestilte noen småting på torsdag, og de er enda ikke til plukking engang...
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) Jeg vil ikke til å bestille før webshoppen er _helt_ på beina igjen... Endret 6. april 2004 av HolgerLudvigsen
BlinkyBill Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) Og en liten pirketing, jeg synes strømforsyninger burde flyttes ut av Casemod-delen etterhvert, når dere får flere av dem. jeg må vel si innholdet av stort sett hele casemod-kategorien er mer eller mindre malplassert. Kablene kan, for eksempel, med hell flyttes til den allerede eksisterende kategorien "kabler" (noen som overså denne "dobbeltbookingen"?) Lysene passer bra i den kategorien de er i nå. En egen kategori for dem er kanskje unødvendig...men om resten flyttes ut av casemod, blir de stående alene Strømforsyning er en standard del av alle maskiner (riktignok allerede inkludert i noen kabinetter) så den burde kanskje, som nevnt, få en egen kategori? Viftene har allerede (som kablene) en egen kategori de kan plasseres i ("vifter/kjøling"). Slik det er nå deles det mellom viftene, mens jeg ikke kan se at noen er mer "casemod" enn andre Tilbehør orker jeg ikke finlese nå, så noe er kanskje casemod men de fire nederste kan vel plasseres i "vifter/kjøling", mens harddiskskuffene kanskje kunne hatt en underkategori ("tilbehør") under hovedkategorien "harddisker" Endret 6. april 2004 av BlinkyBill
Haaland Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Eg må seia at eg savnar ei eiga kolonne til lagerstatus... Det er utrulet mykje meir tungvindt å samanlikne lagerstatusen til ulike produkt i den nye nettbutikken i forhold til den gamle. Dersom denne kolonna hadde kome tilbake, t.d. i ei «hurtig»-visning slik anatomicpants viste, hadde det vore glimrande!
god_online Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Ser med glede at dere har begynt å linke til produsentene, samt linker til produkttester igjen. Ble litt bekymret da de innledningsvis var borte. Dette er nemlig en av de tingene som gjør at jeg foretrekker å handle på Komplett.no. Uten dette blir jo netthandel nærmest ren hasard, etter min mening... Keep up the good work!
BlinkyBill Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) Ja, det må jeg jo si: Kjempe at dere faktisk arbeider for å forbedre, og tilogmed gidder å høre på oss hw.no brukere. Endret 6. april 2004 av BlinkyBill
Minty123 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) sorter etter pris muligheten er tilbake det nye designet var absolutt ikke dumt, var bare litt sjokk i starten det med å liste antal varer i de forskjellige underkategoriene var jo ikke dumt ( Socket 478 (15), sånn alså ) og det at komplett kommer inn her å svarer er bare helt topp go komplett edit : kan knapt norsk jeg Endret 6. april 2004 av PandaMartin
E.T Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva med å lage designet litt mer "rundt"? istedenfor alle de store firkantede rutene...
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg synes at det firkantete designet er flott og stiligt. Det er dessuten ikke det viktigste problemet.
Fredrik Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) bare meg som innbiller meg at dette forumet har stor innflytelse på webshops? Endret 6. april 2004 av fredrikrb
HolgerL Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 bare meg som innbiller meg at dette forumet har stor innflytelse på webshops? Hehe, har jeg også tenkt på. Ikke rart når en STOR del av Kompletts faste kunder henger på forumet.
Endre Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) Hva nå om jeg skal returnere noe... har et ødelagt hovedkort jeg vil returnere så fort som mulig. Edit: Ordnet det pr. telefon. Endret 7. april 2004 av EnD.R.E.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå