Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Web-tv'en på nrk.no hakker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen andre som har opplevd at nrk.no's web.tv hakker en del? Det har gått brillefint før i dag og jeg lurer på om det kan ha noe å gjøre med kazaa-lite kodek'en jeg innstallerte i går. Er det mulig? Jeg bruker windows-mediaplayer. Har helt ny pc så det burde ikke være problemet.

Tv2's web-tv har jeg aldri prøvd før nå. Prøvde å se været bare for å teste, men der fikk jeg ikke opp bildet en gang.

Hva kan være galt??

Har forresten en trådløs netopia ruter (bruker kabel foreløpig) fra NGT som det visstnok skal være en innebygget brannmur på. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

Takker for svar.

Endret av Pallesen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen andre som har opplevd at nrk.no's web.tv hakker en del? Det har gått brillefint før i dag og jeg lurer på om det kan ha noe å gjøre med kazaa-lite kodek'en jeg innstallerte i går. Er det mulig? Jeg bruker windows-mediaplayer. Har helt ny pc så det burde ikke være problemet.

Tv2's web-tv har jeg aldri prøvd før nå. Prøvde å se været bare for å teste, men der fikk jeg ikke opp bildet en gang.

Hva kan være galt??

Har forresten en trådløs netopia ruter (bruker kabel foreløpig) fra NGT som det visstnok skal være en innebygget brannmur på. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

Takker for svar.

Jeg har også opplevd problemer med nrk web tv i det siste. Selv om jeg har slått av alt som kunne tenkes å bruke båndbredde og ellers forstyrre. Det kan være nrk sine servere som er kjørt?

Endret av Carnifex
Skrevet (endret)

Har brukt NRKs web-TV med UPC Chello, NGT og Tele2 med WM9 den siste uken og har ikke opplevd noen problemer... Kanskje bitraten som kjøres er for hly i forhold til linjen din?

Regner forøvrig med at du ikke belaster linjen din med noe annet som Kazaa eller DC++ etc...?!

Det kan jo kanskje ha noe med spyware å gjøre... folk opplever jo alle mulige rare problemer relatert til spyware... Har du forsøkt å kjøre Spybot S&D eller liknende?

Endret av Calm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...