Noki Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hei! I dag fikk jeg endelig mitt ADSL-abbonnement hos NGT. Så langt er jeg ihvertfall stort sett fornøyd, bortsett fra en liten ting; det tar så lang tid før jeg får e-mailene mine. Jeg skulle få tilsendt passord fra en side, slik at jeg kunne logge meg på, men den tok så lang tid at jeg ikke gadd vente mer. Vil tippe at den tok vel en time. Så jeg prøvde å sende en testmail fra min hotmail-konto. Det var vel for ett kvarter siden, og den har ikke kommet frem enda! Kan dette fikses med innstillinger, eller er det bare sånn med NGT? På forhånd takk for alle svar! M.v.h Stian
mars001 Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Kan dette fikses med innstillinger, eller er det bare sånn med NGT? Det er ihvertfall ikke sånn her. Gi det etpar dager, hvis det ikke blir bedre så send de en mail.
Fredrik Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Har opplevd det selv... vet ikke helt hva det er for noe men. Jeg registrerte meg vel på stylexp eller noe sånt
mars001 Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 HMM, nå får jeg plutselig masse "gammel" mail her selv. Aldri opplevd tidligere, så Stian du er ikke alene De skulle vært levert for mange timer siden, men noe mail kommer riktig og, merkelige greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå