Gå til innhold

BF Vietnam og AA og AF...


TeSp

Anbefalte innlegg

Har installert BFV og det roker seriøst.. Men jeg har en vane spiller, som går ut på at alle spill med full AA og AF.

Men når jeg satt inn Vietnam og begynte å spille begynte jeg å se ting, plutselig så jeg rosa og andre elementer samtlig også at våpenet forsvart plutselig.

Jeg tenkte svarte nå er det noe feil med grafikk kortet siden det kommer noe som kan minnes om artifacts.

Men neida, jeg skrudde av AA og Af og bom da fungerte spiller smertefritt.

Jeg har en shuttle 45, en amd 3000+, 1x 120GB WD 8mb, 1x seagata 200GB 8mb,r9700pro og 1024 mb ddr.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det ikke fungerer med aa og af og håper dere kan gi meg noen råd på hvordan jeg kan fikse dette..

 

Takker!

Mener jeg har de nyeste ati driverne hvis det er 4.1 eller noe..

Endret av TeSp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du de siste driverne? Har ikke så mye peiling på ATI, men vet at det har vært en del pell med både det og Nvidia. Og prøv å sett standard instillinger i windows (til skjermkortet). Og se om det funker

 

Og dersom det er bare med full AA. Så er vel ikke spillet kompitabelt med det.. :no:

Lenke til kommentar

Go dagen bror, jeg har/hadde akkurat samme problemet. Det som var rart her at det var et problem som plutselig kom.....

 

Har ikke akkurat peiling på hvordan og hvorfor det kom plutselig, løsningen her var og innstallere spillet på nytt, men det kommer mest sannsynelig en patch snart, BFV er som kjent kun 91% ferdig på grafikk-fronten....

Tro meg vi er ikke de eneste med grafikk-problemer i BFV ;)

Lenke til kommentar

Som sagt så støtter ikke BF.V. Radeon 98serien helt ut.

 

etter litt feilsøking burde du/dere ha funnet ut at det altså gjelder batlefield vietnam og ikke deres andre spill/progZ. videre burde denne posten funnet sted på gamer.no forumet (eller trykk spill i venstre marg)

 

 

Etter hva jeg fikk med meg kan det være det være "artifactsene" forsvinner om en tar av skyggene i spillet. forsatt vil det nok være en del hakking

 

gi gjerne tilbakemelding

Lenke til kommentar
Spillet går flytende uten artifacts hos meg med 6xAA, men det kommer noen artifacts (særlig på kjøretøyer og broer) når jeg skrur på AF.

Bruker 9500 pro og 3.9 drivere

Det er nok ikke snak om artifacts :p den er en pixel'ering feil, som skjer hvis du har AA og evt AF på, står meget klart i readme som kan hentes fra BFV sine hjemmesider.

 

Så vi venter vel alle på en patch!!!

Lenke til kommentar
Spillet går flytende uten artifacts hos meg med 6xAA, men det kommer noen artifacts (særlig på kjøretøyer og broer) når jeg skrur på AF.

Bruker 9500 pro og 3.9 drivere

Det er nok ikke snak om artifacts :p den er en pixel'ering feil, som skjer hvis du har AA og evt AF på, står meget klart i readme som kan hentes fra BFV sine hjemmesider.

 

Så vi venter vel alle på en patch!!!

jaok.. sorry da jeg pleier ikke å lese reedme filene sorry...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...