Gå til innhold

minnekort til p900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...at du finner svaret med et søk ;)

 

 

 

 

For at du ikke skal bli forbanna så sier jeg at du ikke kan bruke høyere enn 128 mb :p

 

btw. Selv har jeg ikke hatt så mye bruk for p900'dren min... Fin og god er den. Trenger en tlf. nummer 2, derfor jeg har den, men ellers må jeg si at jeg nok kunne ha greid meg med en annen tlf. Aner seriøst ikke hvorfor, men det er nok bare sånn.. Folk har forskjellelig bruk og behov.

Lenke til kommentar
...at du finner svaret med et søk ;)

 

 

 

 

For at du ikke skal bli forbanna så sier jeg at du ikke kan bruke høyere enn 128 mb :p

 

btw. Selv har jeg ikke hatt så mye bruk for p900'dren min... Fin og god er den. Trenger en tlf. nummer 2, derfor jeg har den, men ellers må jeg si at jeg nok kunne ha greid meg med en annen tlf. Aner seriøst ikke hvorfor, men det er nok bare sånn.. Folk har forskjellelig bruk og behov.

hmm ok ,men hvet du hva forskjelden mellom p800 og p900 er mens vi er inne på dette ?

 

du har jo 6600 også er denne bedre ??

burde jeg gå fra p800 til p900 ?

Lenke til kommentar

Hovedforskjellen p800/p900 er nok disse 4 punktene:

-skjermen

-muligheten for internett oppgradering av sw/fw

-designet, stylusen, jog dial osv.

-sw/fw bugs/feil osv. er mere reparert osv. fra p800

 

mener også å tro at p800 har bedre batteritid..?

 

Alt i alt ville jeg nok ikke si at det er så mye vits å gå fra p800 til p900 når du først har p800, men som du vil ;)

 

6600 er nok ikke bedre enn p900, men jeg synes faktisk at 6600 er enklere å bruke og jeg finner meg mere til rette med 60 series grensesnittet og selve mobilene....

Det er generelt ikke så mye mere jeg kan gjøre med p900, det er noe, men ikke så mye. Litt vanskelig å forklare egentlig. Du vet det nok litt siden du allerede har p800.

Lenke til kommentar
Hovedforskjellen p800/p900 er nok disse 4 punktene:

-skjermen

-muligheten for internett oppgradering av sw/fw

-designet, stylusen, jog dial osv.

-sw/fw bugs/feil osv. er mere reparert osv. fra p800

 

mener også å tro at p800 har bedre batteritid..?

 

Alt i alt ville jeg nok ikke si at det er så mye vits å gå fra p800 til p900 når du først har p800, men som du vil ;)

 

6600 er nok ikke bedre enn p900, men jeg synes faktisk at 6600 er enklere å bruke og jeg finner meg mere til rette med 60 series grensesnittet og selve mobilene....

Det er generelt ikke så mye mere jeg kan gjøre med p900, det er noe, men ikke så mye. Litt vanskelig å forklare egentlig. Du vet det nok litt siden du allerede har p800.

hmm var veldig fornaøtd med p800 da ! og skjermen skal være veldig bra ja 65k osv !! skal se filmer på denne osv. ;) har akkuratt solgt min p800 og jeg vill gå tilbake til SE og kan få 4000 får min 6600 nå med Pixel feil ;) det er vel en bra pris !! hehe

 

(Denne tråden har blitt litt OFF TOPIC men :p)

Lenke til kommentar
og kan få 4000 får min 6600 nå med Pixel feil ;)

hvorfor selge med pixel feil når du kan få fiksa det..?

 

ikke så mye vits å skifte til p900 ifølge meg da... dessuten; pixler har mye mere å si enn antall farger ;)

Og p*00 har mer pixler enn alle andre telefoner på markedet :thumbup:

har akkuratt fått meg p900 eller jeg byttet i mon 6600 med et lite mellomlegg ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
hei. jeg tror at SE p900 støtter Memory Stick Duo!

Ehh... ja, opp til 128mb ;) Som det allerde har blitt sagt.

DEN STØTTER MERE :w00t:

 

leste det på hmm. tror det var I-PHONE men det er extremt dyrt og var ikke vits og kjøpe, men det er mulig :dribble:

 

skal finne ut litt mere om dette ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...