Gå til innhold

Noe å strekke seg etter


karamba

Anbefalte innlegg

Mange sitter nå rundt om kring og pønsker ut design på egenproduserte kjøleblokker.

 

Denne blokka (mange har sikkert sett den før, men for alle andre) skulle jeg gjerne hatt som smykke rundt halsen!

 

 

hydrae1.jpg

 

 

Artikkelen om hvordan han (eller hun?) laget blokka står på spansk, så det får jeg ikke med meg, men bildene sier jo mye om prosessen.

 

ps: jeg legger ikke ut dette for å ta motet fra andre som vil mekke blokk selv, men tenk om man hadde fått et lignende prosjekt her på forumet...

Endret av karamba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett den tidligere. Elegant!

Bør vel ha litt bedre verktøy enn drill og grovfil for en slik jobb.

For ikke å snakke om VKVII formgiving eller no'.

Slapp av om eg ikkje huske heilt feil so er blokka laga kun ved hjelp av dremel og drill.

 

Edit: Du kan jo alltids bruke Opera eller noko slikt til å oversette teksten til engelsk.

Endret av Kvakksalveren
Lenke til kommentar

karamba og Diablito2k:

 

Henta frå Procooling (som vanlig).

 

In the article I make reference to the grinder and to the Dremel when I do I speak about the precautions that there are to have at the time of working with certain tools. The grinder I did not get to use it and the Dremel basically for modify the screws.

 

The main tools that I have used, have been the cheapest drill-press than I could find with some accessory (sandpaper, polish, some mills) hand drill, hand saw and weld with a... blowpipe??....uhmmm sorry for my English again.

 

Pluss litt til

 

You mean "Solder with a blow torch" I believe.

 

Yes, I also believe it

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...