SmartinG Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hallo, har et par problemer med UT2004 her. 1) Banene tar lang til å laste. Sitter kanskje 1-2min å venter på at de skal bli ferdig lastet. Litt irriterende igrunn. 2) Når jeg er ferdig med å laste, skal starte å spille, så lagger spillet som fy i ca 10 sekunder, før det går helt glatt. Kjører spillet i 1280*1024, med alt av grafikk på max. Specs, AMDXP 2400, Radeon 9800PRO, 512MB DDR-RAM MERK: dette er i singleplayer. Derfor jeg synes det er utrolig rart når maskinvaren min veier opp til kravene som står på UT2004 pakka, og mer enn det. Så, hvis det finnes no vise mennesker der ute som kan hjelpe meg, så hadde jeg blitt kjempe glad! Mvh, SmartinG
pronoob Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det er da ikke et problem men heller ganske normalt , eventuelt formater/lukk unødvendige programmer og kjøp en extra 512 mb brikke hvis du har penger!
SmartinG Skrevet 3. april 2004 Forfatter Skrevet 3. april 2004 Er litt rart da det står at 256mb RAM er "recomended" bak på pakka
goggys Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hadde det samme problemet. Det du bør gjøre er å slå av preload all player skins i game options. Dette burde fikse problemet ditt
SmartinG Skrevet 3. april 2004 Forfatter Skrevet 3. april 2004 Takk skal du ha! Tester når jeg kommer hjem
Elyas Machera Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det samme skjer hos meg, faktisk HELT likt Og det hjalp med å slå av preload player skins.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå