Gå til innhold

kill bill vol. 1 på dvd

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ha noe å gjøre med at det japanske film publikummet ELSKER BLOD..?

Har du sett Versus? Da skjønner du sikker hva jeg mener.

Jeg leste et sted en gang lett beskrevet hvordan folk i japan ler av vold vi grøsser på ryggen av i filmer, det har noe med tradisjon og kultur å gjøre antar jeg. Vil ikke være den som måtte nøste opp de trådene men men....

Så jeg tror dem tok bort BW filtret for å tilfresstille publikummet i japan.

Merk: Jeg sa "jeg tror", ikke at det er slik!

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
den kommer 23/04

Ja, men norsk førpremiere/verdenspremiere er 16 april. Så den i går. Kan absolutt anbefales! Visstnok eneste mulighet til å se den på Colusseum storsal.

Skrevet

Den japanske versionen er i farger.

QT lagde delen i sort/hvitt slik at den ikke skulle bli sensurert..ganske fancy måte og slippe sensur på.

Alså: For at filmen ikke skulle bli sensurert tok QT å la til noe han likte godt ifra HK filmer (s/h) isteden for å klippe den

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Den japanske versionen er i farger.

QT lagde delen i sort/hvitt slik at den ikke skulle bli sensurert..ganske fancy måte og slippe sensur på.

Alså: For at filmen ikke skulle bli sensurert tok QT å la til noe han likte godt ifra HK filmer (s/h) isteden for å klippe den

Han gjorde det ikke svart/hvitt for å slippe sensur. Han gjorde for å ikke få ratingen NC 17, som er den strengeste i USA.

Kill Bill Vol. 2 har hatt verdenspremiere og kommer til oss neste helg :dribble:

Skrevet

Den kommer som offisiell premiere neste helg. 16/17. april var det førpremiere i Norge. Og wh1ite: Det er grunn til å sikle. Personlig tror jeg at en del av de som synes at Kill Bill 1 var sånn grei, men ikke fantastisk, kommer til å like to'ern bedre. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken som er best. Må se den igjen for å kunne bestemme det. Siden det tydeligvis er noen Tarantino-fans i threaden får jeg vel nevne at Quentin var gjestedommer på American Idol på onsdag. Det er ikke tvil om at han er den kuleste regissøren til dags dato.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Det er ikke tvil om at han er den kuleste regissøren til dags dato.

Nei, det er sant. :cool:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jo, det er det.

Tvil eller sant?

Skrevet

Suzuki Seijun er kulere. Ta en titt på Tokyo drifter og Branded to kill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...