Gå til innhold

Leveringstid.....


Anbefalte innlegg

Først ville jeg kjøpe meg en Pioneer DVD 5100,for å ta opp filmer fra Tv i digital kvalitet. Den var ganske dyr, og derfor begynte jeg å undre meg over muligheten for å sikkerhetskopiere filmer som kom innom huset. F.eks. èn og annen leiefilm....Ganske snart ble det klinkende klart at den DVD-recorder ennå ikke var funnet opp, som kunne klare en slik oppgave uten å krangle. Derimot fikk jeg det råd å anskaffe en PC, som ville løse disse problemstillinger, like lett som fyrstikkake.

 

Dette var ca. høst i fjor. Siden den tid, har DINSIDE.no avviklet både desember, januar, februar og mars tilbudet. Mens jeg har vurdert,- skal jeg kjøpe ditt, skal jeg handle datt. Kanskje heller plukke en bit her, en annen bit der og selv sette dem sammen til den beste Pc så langt sett på den vestlige halvkule til ca. 9000 spenn!

 

Alle som har syslet med tanken om å bygge sin aller, aller første PC, vet nok hvilke timer med overveielser og inngående studier av ulike nettsteders prislister som ligger til grunn. Man vil jo helst ikke bli direkte lurt, -helst fremvise et sluttprodukt som overgår det aller meste av hva som ellers har sett dagens lys, til en pris som undergår det samme. Her vokste det meste meg over hodet, en gang midt i mars, etter et besøk på COOP for å handle Cola og pizza, og jeg besluttet å benytte meg av ekspertisen ved HWB. De hadde tross alt gjort jobben forlengst.

 

Så jeg endte opp med å bestille mars-tilbudet. Da hadde jeg brukt 3 mnd. på overveieleser, og Pc ville jeg ha, og det NÅ, faktisk aller helst i går. Plutselig hastet det aller **********mye å få den boksen i hus.

 

Så da sitter jeg på femte dagen, og glor på min konto hos HWB , hvor det står "ÅPEN", nettopp der hvor jeg hadde håpet det kunne stått "plukket,montert og ekspedert"..osv" I dag har dette forferdelige syn, endret seg til "levert". Men denne påstand understøttes ikke av hva som står på mitt skrivebord, ei heller av hva som fremkommer under faktura, hvor det ikke finnes en eneste betalbar regning. På denne annen side fremstår levert med grønne bokstaver, noe som skal bety at ordren er effektuert. Dette vil medføre hyppig postkassse sjekking i hele morgen, og jeg håper posten frarøver noen ansatte påskeferien, slik at de kan bringe meg min mye 64 bit., og ved det sikre et sant h*******e i Vietnam hele påsken.

 

MEN,-

HWB har fått to mailer fra meg, uten å svare. Det kunne dere godt ha gjort. F.eks. løyet og sagt at nå er maskinen din så godt som klar. Den står og godgjør seg på samlebåndet, og skal bare ha litt godsnakk fra oss innen vi motvillig skiller oss av med den...osv., Jeg er nemlig desperat! Ting haster. Selv om jeg har brukt tre mnd. på å beslutte meg, så skal dere ikke bruke mer enn 3 dager,MAKS 4, på å effektuere. Nå sitter jeg her som et skjelvende vrak, og lurer på om jeg må gå på ski(noen forby!!!) i påsken.

 

Hardwarebutikken, for guds skyld,-snakk til meg!

:scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres jo trasig ut, har du sjekket om alle delene er på lager? Hardwarebutikken er ikke akkurat den minst seriøse aktøren, så dette må være unntaket som bekrefter regelen.. Hvis de har alle delene på lager og ikke gidder å svare på mailene dine, foreslår jeg at du sender en mail der du avbestiller alle delene. For så å bestille hos en annen webshop.

Hvis du gjør dette er f.eks www.komplett.no veldig gode på leveringstid.

 

Lykke til, og ikke glem at det fremdeles er noen virkedager før påske ;)

Lenke til kommentar
.

 

Lykke til, og ikke glem at det fremdeles er noen virkedager før påske ;)

Hei på deg, Silver CRX!

Satser på de to og en halv-dagene i neste uke. Nå kom det faktisk også en mail, om at maskinen skulle sendes mandag.

Så får jeg bare håpe ikke posten ødelegger.

 

ps.

tviler ikke på at HWB er en seriøs aktør. Og den 64 bit versjonen skal jeg ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...