DaRe_deVIl Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Har en del irriterende småproblemer med min de programmene eller internetten. På Msn Msg : Logger seg av å på Ingen andre ser de øyeblikkelige mld jeg skriver til dem kan ikke hva webcamsamtale med noen, men andre kan ha det med meg kan ikke sende filer, men motta Kan noen ganger ikke bytte nick, legge til, fjerne, eller flytte kontakter Bruker msn 6.1 uten noe stæsj ( som f.eks msn pluss, Urban msn o.l) IE6 problemer : Kan ikke poste på alle forumene til hw.no, programmer.no osv osv. Mange sider hvor jeg ikke kan logge meg inn (f.eks her) Tar veldig lang tid enkelte ganger. Noen ganger kommer det "finner ikke siden" o.l Bruker samme internett som alle de andre på nettverket, så det skulle egentlig ikke vært noe problem, men det er det likevel. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å ordne det eller har hatt samme problemer? Hadde vært veldig kjekt å ikke måtte benytte seg av pappa's eller søstra mi sin pc, siden det blir veldig mye fram og tilbake gåing og jeg foretrekker min egen:)
jocke Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hva slags router har du? Hvem er ISP'en din? Hvilket operativsystem bruker du? Bruker du trådløst eller kabel?
Gjest Slettet-tWwio Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Tja, helt sånn ut ifra det blå ville jeg tippet at det kan være lurt å titte litt på sikkerhets instillingene i internet explorern. Meeen jeg vet ikke jeg
DaRe_deVIl Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Hva slags router har du? Hvem er ISP'en din? Hvilket operativsystem bruker du? Bruker du trådløst eller kabel? Det står ikke noe særlig mye mer enn Telenor på den , men jeg kobles opp til routeren via en trådløs oppkobling til en D-Link gateway. Er ikke helt sikker på hva ISP er, men er det leverandør? Jeg har Telenor, uten kvote, fikk ADSL før de innførte det kvotegreiene. Og jeg bruker trådløst som jeg nevnte ovenfor. Bruker for tiden Windows XP home edition:)
jocke Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 (endret) Hva slags router har du? Hvem er ISP'en din? Hvilket operativsystem bruker du? Bruker du trådløst eller kabel? Det står ikke noe særlig mye mer enn Telenor på den , men jeg kobles opp til routeren via en trådløs oppkobling til en D-Link gateway. Er ikke helt sikker på hva ISP er, men er det leverandør? Jeg har Telenor, uten kvote, fikk ADSL før de innførte det kvotegreiene. Og jeg bruker trådløst som jeg nevnte ovenfor. Bruker for tiden Windows XP home edition:) Ok. Høres ut som du har fått virus eller ad-ware. Se denne eller denne eller denne eller denne. edit; ble litt mange "denne", men... Endret 1. april 2004 av jallakim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå