mobil_brukeren Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hei.. Finnes det noe program der det står hvem som laster fra meg og hva den personen laster ned? også sånn at jeg kan sette den på pause og starte den igjen? Takker for svar....
jocke Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 (endret) Neste gang du poster, kan du gjerne være litt mer presis i ditt spørsmål. Vi kan overhode ikke hjelpe deg (så sant ingen er synske, eller meget flinke til å tippe), så lenge du ikke sier hvilket program/tjeneste du bruker slik at folk kan laste ned fra deg. Endret 31. mars 2004 av jallakim
Gjest Slettet-tWwio Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Du mener helt vanlig nedlasting fra windows nettverket? Hvis jeg går ut ifra det så kan du høyreklikke på my computer -> manage -> System Tools -> Shared folders Der ser du i det minste hvem som laster ned hva fra deg. Tviler på at det finnes noe prog som lar deg pause overføringen da men..
mobil_brukeren Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Neste gang du poster, kan du gjerne være litt mer presis i ditt spørsmål. Vi kan overhode ikke hjelpe deg (så sant ingen er synske, eller meget flinke til å tippe), så lenge du ikke sier hvilket program/tjeneste du bruker slik at folk kan laste ned fra deg. Sorry mente i et lokalt nettneverk med windows. der jeg deler filene mine og folk går inn på pcen min og laster ned.. finnes det noe program så jeg kan stoppe nedlastinga a?
Gjest Slettet-tWwio Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Kan du ikke høyreklikke på hver sesjon på den plassen jeg beskrev? Innbilte meg det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå