Gå til innhold

To skjermer pluss tv

mikk-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halløy!

Jeg lurte på om det finnes noe måte å kjøre to skjermer og tv på samtidig? Jeg tror at jeg kanskje ikke kan forvente dette, men det hadde vært bra om det fantes en mulighet for det.

Videre på problem to:

Jeg har prøvd å få til å skifte mellom enten de to skjermene mine og tven. Men når jeg slår over til tv, så skrur den ene skjermen seg over til standby, mens den andre, som er en gammel Targa 15" fra rundt 1995, går til standby for så å gå over i "på" samtidig som den lager masse rare lyder. Deretter går den tilbake til standby, deretter til standby og masse lyder også videre. Når jeg forsøker å slå over til de to skjermene igjen (uten tv), vises ikke skjerm #2 på listen. (Bare Skjerm #1 og TV). Er det noen som har en løsning eller vet hva som er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig at det finnes splitter som gjør at du får akkurat det samme signalet på skjermene, men jeg tviler på at det er noen måte å få 3 individuelle signal ut fra det skjermkortet!

Skrevet (endret)

En annen mulighet som kanskje vil fungere er sette inn et ekstra skjermkort(PCI), koble den ene skjermen på den og den andre skjermen i AGP skjermkortet, og bruke tv-utgangen du evt. har på agp kortet.

Har ikke testet dette selv men vil tro det vil fungere..

Endret av Royal
Skrevet

Hømm... Jeg kan muligens prøve muligheten din, Royal! :)

Er det noen som har noe forslag til problem #2? Altså: Jeg prøver å skifte mellom (skjerm + skjerm2) og (tv), men den ene (gamle) skjermen klikker når jeg prøver det.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...