Gå til innhold

Modchip (xenium) til xbox


langmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det med klone menes kopi, fake, etterligning, ulovlig hadde jeg holdt meg langt unna. Hvorfor i alle dager skal du kjøpe en cheap kopi av et bra produkt?

En Xenium er et lovlig produkt, en kopi er ikke det.

 

Jeg hadde riktignok gått for Smartxx, synes de er meste innovative..

Men for primærmålet, kjøre uautorisert Xboxkode, greier nesten hvilken som helst chip..

Lenke til kommentar

Den blir jo ikke noe billigere heller da!! Du kan få en billigere xeniom (original) fra divino (jeg liker ikke de...) eller fra f.eks. the-console-corner, inkl frakt fra utlandet.

Hadde den verdt mye billiugere kunne man kanskje vurdert det men ettersom den er såpass dyr så sytnbtes jeg egentlig ikke at det er verdt tanken...

Lenke til kommentar

Har nå fått bekreftet at det er kopier, fake, så holdt dere langt unna.

 

Ikke bare selger de fake, men bortsett fra å skrive "Klone" ett sted så utgir de det for å være ekte og bruker informasjon og til og med linken til originalprodusenten.

 

Xbox mod scenen er litt på kanten vil noen si, men å selge originalchiper, ta kopi for backup ol er fullt lovlig, men dette er å gå langt over streker for ulovligheter..

Lenke til kommentar

Det er visse forskjeller mellom de fake og de ekte chippene, som kan merkes med øyet.

 

gå på ozxodus sine sider og dere vil få oversikt over hva dette er.

 

Jeg vil ikke tør å anbefale cloner til noen, selv om det kanskje er penger å spare.

Men det er veldig mange som har problemer med både ekte xeniumer og cloner.

Men etter de tilbakemeldingene jeg har sett så er det flere problemer med clonen enn de ekte varene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...