Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Oslofolk er jo egentlig wannabe Bergensere. No har dei til og med starta sin egen Garage. ha. jævla Wannabe Bergensere seier no bare eg!

:!: sant det. Snart skal de vel forandre på dialektet slik at de ikke lenger høres ut som barn før stemme skiftet i 30års alderen.

Get it? :!:

Endret av SnowDOG_
Skrevet

sant det. Snart skal de vel forandre på dialektet slik at de ikke lenger høres ut som barn før stemme skiftet i 30års alderen.

Get it?

hahaha. den tok eg. Problemet er vel egentlig at dei har stemmer som barn før stemme skifte så det blir nok ikkje så lett å skfte det du :!:

Skrevet (endret)
Gratulerer. Går du på levende ord?

haha... trokke d du :tease:

Hører de må flytte nå..... jeg koser meg (liker ikke å ha en sekt i nabolaget)

Endret av ebso86
Skrevet
Jupp, det gjør jeg.

Hvem er du da?

Jeg er vel en person som kjenner henne..

Kjenner du henne godt da?

Går i klassen hennes, og ser henne av og til her i Salhus.

Ut i fra avartaren din å dømme, er du medlem av det nyoppstartede Åsane SU, ikke sant? Kanskje du er den mye omtalte Roman, eller muligens Ruben? ;)

Jeg var med i Bergen SU, og jeg kjenner Roman godt. Ruben er mitt navn ja, og jeg er med i RU nå. Har jeg møtt deg, eller er jeg bare omtalt?

Skrevet
Du er vel ikke Ruben med krøllete, brunt hår, og rind i underleppen?

Og var med RU og grillet i nygårdsparken på 1. Mai?

Husker ikke om jeg var med å grille, men jeg har stort krøllete hår og er med i RU... Hadde falsk ring i leppen...

Skrevet

Da er jeg meget sikker på hvem du er. Men du husker sikkert ikke meg, jeg var med å grille, og har vært med på ett møte hvor du har vært og. Hadde egentlig planer om å melde meg inn i RU, men har ikke tid til å være et aktivt medlem.

Skrevet
Da er jeg meget sikker på hvem du er. Men du husker sikkert ikke meg, jeg var med å grille, og har vært med på ett møte hvor du har vært og. Hadde egentlig planer om å melde meg inn i RU, men har ikke tid til å være et aktivt medlem.

Hvem er du da? Han ved totemen? Han vi hacket KGB-dataen med? Har du noen kjennemerker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...