Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internet Explorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Etter jeg har vært på en side vil den bli registrert oppe på adresselinja. Når jeg for eksempel bare skriver halvparten kommer resten opp. Hvordan fjerner jeg liksom det som jeg har vert innpå.

hilsen

ravage

Heisann... PCWorld har et veldig godt brukertips om akkurat dette. Dagsferskt faktisk - bare trykk lett og ledig HER!

Skrevet
Verktøy -> Alternativer for Internett -> Slett logg :p

Av og til skjønner jeg meg ikke på dette forumet. Jeg poster svaret på det trådstarter spør om allerede i 7.post. Hvorfor diskuterer man da i hytt og gevær om alle mulige snåle løsninger? :ermm:

Skrevet
Verktøy -> Alternativer for Internett -> Slett logg  :p

Av og til skjønner jeg meg ikke på dette forumet. Jeg poster svaret på det trådstarter spør om allerede i 7.post. Hvorfor diskuterer man da i hytt og gevær om alle mulige snåle løsninger? :ermm:

Det er nok fordi de som spør om noe ikke gir tilbakemelding slik at man vet om problemet er løst. Noen tolker sikkert dette som om alt annet som er sagt ikke har virket?

Skrevet
Kanskje, men allikevel.... Da burde man heller vente, for så å se om trådstarter har løst problemet.

Og fordi mange ikke leser svarene i en tråd før de poster? De leser bare trådstarters post og svarer :p

Skrevet
Kanskje, men allikevel.... Da burde man heller vente, for så å se om trådstarter har løst problemet.

Og fordi mange ikke leser svarene i en tråd før de poster? De leser bare trådstarters post og svarer :p

Jau. Dårlig moral i et forum altså. Jeje... la oss gå tilbake til topic igjen, så vi ikke blir flamet av moderatorene :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...