Gå til innhold

Bestille fra utlandet


Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed fra der jeg har bestilt iPod minien min, at jeg måtte ta kopi av begge sider av VISA kort, av gyldig leg. (f.eks lappen) og kopi av siste melding fra banken (f.eks månedlig oppsummering).

 

Kopi av VISA kort er nok i massevis til å tømme kontoen din, så det sa jeg nei takk til.

 

Jeg har vært borti dette før, men da før jeg bestilte noe.

 

Vær OBS på at slikt kan skje. I tillegg er det viktig å merke seg at det er svært lite lurt å sende noen form for kopier av VISA kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, dette er hva jeg fikk i mail fra de:

(Det går smertefritt, dersom du betaler med PayPal :D)

-----------------------------------------------------------------

 

Dear Customer:

 

Thank you for your recent on-line order. We appreciate your business!

 

We are experiencing some problems processing your order and need your help. Your credit card appears to be billing to an address outside of the United States. We therefore require the following information from you:

1. A legible copy of the front and back of the credit card.

2. A photo ID

3. A copy of your most recent billing statement

 

For your security, please also provide us with the confirmation order number that was provided to you.

 

You may reply to this message with the information requested, or you may contact us by calling 1-800-682-1042, between 7am and 7pm PST. Our fax number is 1-310-630-5094.

 

We look forward to hearing from you. Please note that if we do not hear from you within 48 hours of this message, we will assume that you are no longer interested in this order and will suspend further processing of your order.

 

Sincerely,

 

 

Credit Card Processing

 

-----------------------------------------------------------------------

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...