Kabak Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 hei! ikke så lenge siden skaffet jeg meg et Powercolor 9800 pro skjermkort. og når jeg installerte kortet, fikk jeg et lite grafisk problem: når jeg åpner et vindu (min datamaskin f.eks.), så atår det alltid et navn på dette vinduet oppe på venstre side av dette vinduet (f.eks. Min datamaskin). disse bokstavene er rippet hos meg, altså de ser ut slik som en stige, en trappe. lurte på om det er noe galt med kortet eller softvare ..... hilsen kabak
tor_erik Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Powercolor har problemer med kjøling, dette kan være problemet. Sjekk at GPU-viften fungerer helt fint. I tillegg installerer du de nyeste driverene, Catalyst 4.3, fra www.ati.com Da skulle du være hjelpen! PS: Post nr. 700!
Stor Oddnoga Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Powercolor har ikke problemer med viften lenger. Men, det kan jo hende at du har vært uheldig med kortet ditt uansett.
Kabak Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Skrevet 30. mars 2004 Swag: hva mener du med "uheldig"? at kortet har et teknisk feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå