Gå til innhold

Resident Evil 4 og Killer 7


Nexxi

Anbefalte innlegg

Den lastes ned her!

 

MiRRoR:

 

Download 2

 

Download 3

 

Bittorrent:

 

Download 1

 

JEg holder på laste ned nå, siden serveren blir ræv kjørt kan det hende dere vil få problemer med laste ned, men vær tolmidige.. det har sikkert også kommet endel mirrors innen dere leser dette!

 

Bare vent lenge så kommer den tilslutt.

 

 

PS! Filmen er 4min av RE4, 3 min av Killer7 og 1 min av noe annet greier.

 

 

AHH, nå har jeg sett traileren, Resident Evil 4 er ubeskrivelig. Det minner meg om en sikkelig go gammal zombie film, det ser helt fantastisk ut og ser ut som det prøver seg på masse nytt iforhold til tidligere RE spill.

 

Killer 7 ser også interessant og kult ut!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som er lei av Resident Evil-serien? Har runda 1-3 og spilt det litt på PS2.

Det er nesten alltid det samme. Kanskje det er fordi jeg starta

å spille det da jeg var 9år :hmm:

 

 

Killer 7 derimot det ser dritt kult ut. Kommer til å skaffe meg det snart.

Må bare kjøpe GC først :thumbup:

 

Edit: RE skal slippes November 16, 2004. Grafikken ser jo bra ut da :p

Endret av Zuluzion
Lenke til kommentar
Ingen som er lei av Resident Evil-serien? Har runda 1-3 og spilt det litt på PS2.

Det er nesten alltid det samme. Kanskje det er fordi jeg starta

å spille det da jeg var 9år :hmm:

 

 

Killer 7 derimot det ser dritt kult ut. Kommer til å skaffe meg det snart.

Må bare kjøpe GC først :thumbup:

 

Edit: RE skal slippes November 16, 2004. Grafikken ser jo bra ut da :p

Vel hvis du har "giddi" spilt igjenom 1-3 av RE serien før så ser jeg ikke noe grunn til og ikke spille 4ern. Da liker du jo tydligvis serien. For det andre, hvis du har spilt 1-3 før, og ser traileren til Resident Evil 4 så ser du det at det ser ut til og ta et stort hopp iforhold til de andre resident evil spillene. Og er derfor ikke "Det samme gamle".

Lenke til kommentar
Ingen som er lei av Resident Evil-serien? Har runda 1-3 og spilt det litt på PS2.

Det er nesten alltid det samme. Kanskje det er fordi jeg starta

å spille det da jeg var 9år :hmm:

Uhhh... ja.... Resident Evil spillene har alltid vært det samme,,, om og om igjen.... og det er derfor det er så sinnsykt stort at de nå forandrer så godt som alt, og at det ser så sinnsykt bra ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

YES! Endelig kommer det resident 4... hatet alle de resident first person skyte spilla som var en stor skuffelse... men alle orginal resident spilla har vært alle like gode selv om jeg syntes 1'ern var ekklest... ( for da var jeg liten gutt :roll: )

 

Jaja... trailern så veldig lovende ut da som det går ann og få zombiene til å stikke hender inn dører og slå inn vinduer... men det viktigste er at AI'ene ikke skuffer...

Ingen ting er ekklere enn at AI'ene er bra+ at bildekvaliteten bringer frem en følelse frykt innerst i kroppen...

 

Digg å spille Resident evil og andre skumle spill sent alene hjemme... med lysa skrudd av og lyden veldig høy...

 

Jeg vet ikke helt om jeg tør det med 4'ern :scared:

Lenke til kommentar

hum hei, tjobing!

capcom ser ut til å funnet nøkkelen til gamecube's grafiske hjerte.

Fra et teknisk standpunkt ser biohazard 4 ut til å være et lite underverk!

Jeg gleder meg også enormt til å få vite mer om Killer 7. Jeg kan bli ganske skuffet dog, siden jeg håper på et lightgun-spill i ultravoldelig stil..

 

Det er jo lov å håpe. E3 vil sikkert oppklare ting(tror jeg da)... :D

Endret av _vamecum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...