Gå til innhold

Mobiltelefonen med beste MP3 støtte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg vil foreslå en Nokia N-Gage. Kjøpte nylig en for en latterlig lav pris (kr. 99,- m/Netcom Talk 12mnd.). Hvis du kan leve med designet får du utrolig mye for pengene! Du får altså en fullblods, stabil Symbian mobil som også er en brukbar spill konsoll (Rayman 3 og Pandemonium osv. er av PS1 kvalitet), en MP3 spiller og en radio. Du kan også bruke den til å spille av video, installere en haug av tredje parts software, kalender, notater, e-post, internet, eBok leser, USB tilkobling med medfølgende kabel osv... Jeg har også gått til anskaffelse av et 256MB minnekort som jeg har fylt med MP3'er, 4 Simpsons episoder og en haug med spill og programmer.

 

Når det gjelder musikk kvalitet har jeg også en P900. Til sammenligning har P900 en høyttaler som er i en klasse for seg selv - du får ikke stort bedre enn den, men gjennom øreklokker er ikke N-Gage'en langt unna.

 

N-Gage anbefales altså på det sterkeste. Jeg har tidligere vært veldig skeptisk til den og den har fått mye pepper i media, men nå som den har sunket så kraftig i pris måtte jeg bare prøve en, og ble som sagt meget positivt overrasket. Batteri tiden er langt bedre enn jeg forventet, knappene er gode, programvaren er stabil, den er lettere og tynnere enn min P900. At det ikke er "Hot swap" av minnekort betyr lite når man har et minnekort på 256MB, og det at spillene laget for N-Gage kun kommer på egne MMC kort betyr heller ikke stort. Som de fleste her sikkert vet, finnes det måter å få disse spillene på egne minne kort. På mitt 256MMC kort har jeg både Rayman 3, SonicN, Pandemonium og Tony Hawk's Pro Skater.

Endret av sinnabrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...