berit i kiosken Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Til alle folk! Hvet du hva som kan være galt? Jeg har fått router og har ikke gjort en dridt med den, ikke rørt den. Når jeg lager server i dedicated server på steam finner folk den ikke, for jeg vil at det skal være public. Jeg har hatt den oppe en natt men ingen fant den, pluss++ jeg har gitt venner ip'en min så jeg fant på [url="http://myip.dk"]http://myip.dk[/url] Hva kan være galt? Håper noen vet! ----------------------------------------------- m.v.h nissefar
Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Test løsningen jeg gidde i den andre tråden. Nei nå var jeg skuffa over norsken din zalo... Det heter da ikke "gidde", men i denne sammenhenger; "ga deg"
ELF Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 (endret) har du de siste tallene bak?? Kan være det da.. EDIT: si IP til oss Endret 29. mars 2004 av ELF
solrikioo Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Test løsningen jeg gidde i den andre tråden. Nei nå var jeg skuffa over norsken din zalo... Det heter da ikke "gidde", men i denne sammenhenger; "ga deg" tenkte akkurat det samme. Gidde. Hehe
DevN Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 (endret) Test løsningen jeg gidde i den andre tråden. Nei nå var jeg skuffa over norsken din zalo... Det heter da ikke "gidde", men i denne sammenhenger; "ga deg" Pass på deg selv først: Nei, nå var jeg skuffa over norsken din zalo... Det heter da ikke "gidde", men i denne sammenhengen; "ga deg". Til din opplysning; i min dialekt sier jeg gjerne jidde, derfor ble det "gidde". Er bare en uvane at jeg skriver utrykk i bokmålsstil fra dialekten. EDIT: Uthevde rettelsene mer med bold. Endret 29. mars 2004 av zalo
Martin A. Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Jeg er klar over min norsk. Men så at noen skrev at du briefte med din norsk-kunnskaper. BTW: Dette går litt mot offtopic.
DevN Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 (endret) Ok, siste off topic (i denne tråden ), ok? Tror heller det er enkelte som ikke tåler at jeg dyrker bokmål, gjerne de som dyrker Gamle Erik elns. EDIT's: Byttet fra Sata* til Gamle Erik. Endret 30. mars 2004 av zalo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå