Reina Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Ja, det var meg igjen. Denne gangen får vi håpe posten min holder mål. Beklager, men jeg følte bare at dere var litt strenge, så måtte bare si noe dumt, selvfølgelig. Mens jeg fortsatt er en bruker her, ny, men fortsatt en bruker vil jeg spørre om det er noen som har et bra sted (utenom qxl.no) hvor jeg kan poste at jeg skal selge noe (nevner ingenting i fare for at posten blir slettet). Om du som leser dette har et fint og populært sted hadde jeg satt pris på en evt. link. Takk. Mvh Christoffer Reina.
MrVilla Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 (endret) Tja.....prøvd Bruktmarkedet? tror jeg ville postet den i Hjelp jeg skal ha ny pc eller noe i den duren. Endret 29. mars 2004 av MrVilla
Reina Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 okay, takk. Skjønner meg ikke helt på det systemet deres enda. Men kommer vel etter hvert. Da har moderatorene evt. en ny jobb pga. meg. hehe, flytt innlegget. Og takk for linken!
NuckChorris Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 okay, takk. Skjønner meg ikke helt på det systemet deres enda. Men kommer vel etter hvert. Da har moderatorene evt. en ny jobb pga. meg. hehe, flytt innlegget. Og takk for linken! Er ikke så mye å skjønne da..følg reglene eller få advarsler og til slutt utestengelse..flesteparten klarer dette(å følge reglene altså), så det tyder vel på at det ikke er så vanskelig
Reina Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Skrevet 30. mars 2004 Bare små frekke 14isser her eller? Har ikke sett tendenser til annet. Folk whiner for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå