Gå til innhold

Har problemer med IE og msn msg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Msn problemer :

Logger seg av å på

Kan ikke legge til, fjerne, blokkere kontaker. bytte navn o.l

Kan ikke ha webcamsamtaler, eller sende filer til andre, men det kan andre til meg

Jeg bruker msn 6.1, uten noen tilleggsgreier.

IE6 problemer :

Kan ikke legge inn tråder eller svare på tråder på her, gamer, programmer osv forumene

Kan ikke logge inn på de fleste sider hvor man skal logge seg inn på noe.

Kan heller ikke poste ting å slikt

Hvorfor er det sånn?

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Har windows XP home

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er kanskje feilpostet, skulle ha vore under programvare seksjonen, el windows? :hmm:

Banna MS som gjør detså vanskelig for oss moderatorer med all denne integreringen :p

Flytter den til Programvare jeg iallefall :)

Skrevet

Ok, takk.. Det er sinnsykt irriterende at det er sånn. Når vennene mine skriver "Hallooo?" og sånn når jeg egentlig svarer.. :( Har nyeste IE, og de seneste oppdateringene. Det er veldig rart at det er sånn for meg når det ikke er noe galt med internetten siden søsteren min, foreldrene mine har ikke noe problemer med dette, og de bruker samme internett.

Skrevet

Beklager, ehh.. spammen? (har glemt hva det heter), men har prøvd å få svar på dette gjentatte ganger, men det er veldig lite aktivitet her på programmer.no :(

Men ber om hjelp :love:

Skrevet
Beklager, ehh.. spammen? (har glemt hva det heter), men har prøvd å få svar på dette gjentatte ganger, men det er veldig lite aktivitet her på programmer.no :(

Men ber om hjelp :love:

Desverre så er det ikke stort å gjøre :no:

Det finnes flere poster om dette, noen er heldige, og får det til, mens en del andre sliter med det enda :(

Du kan jo prøve andre MSN klienter, som f.eks dMSN, aMSN o.s.v :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...