Gå til innhold

Ferdig med film! Jobbet i en måned!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, slett ikke verst.

 

Det er en del ting å sette fingeren på men de fleste er allerede nevnt, så da gidder jeg ikke å gjenta de andre som har uttalt seg.

 

Alt i alt synes jeg filmen var ganske underholdene, og et stort framskritt fra den forrige filmen deres.

 

Men en liten filleting jeg reagerte på var at rulleteksten var i begynnelsen, det er kanskje et forsøk på å være original, men personlig foretrekker jeg å ha den til slutt. Men som sagt er dette bare en filleting, og alt i alt var det mye bra å bygge videre på.

Lenke til kommentar
Tja, slett ikke verst.

 

Det er en del ting å sette fingeren på men de fleste er allerede nevnt, så da gidder jeg ikke å gjenta de andre som har uttalt seg.

 

Alt i alt synes jeg filmen var ganske underholdene, og et stort framskritt fra den forrige filmen deres.

 

Men en liten filleting jeg reagerte på var at rulleteksten var i begynnelsen, det er kanskje et forsøk på å være original, men personlig foretrekker jeg å ha den til slutt. Men som sagt er dette bare en filleting, og alt i alt var det mye bra å bygge videre på.

Vel, poenget var at vi skulle vise denne for klassen, og folka i klassen har en tendens til å gå når de ser rulleteksten. Derfor tok vi den i starten, slik at ALLE måtte se den. Skjønner?

 

EDIT:

Sjøgren, dette var ikke ment som en skrytetråd. Om de lager bedre filmer enn det her, bryr meg midt i rævva.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
syns ikke denne filmen var så bra jeg!! 8 klassinger på skolen min lager MYE bedre filmer en det der!!! hehe...*ler*

Jøss, du går på en slik skole med både ungdomskole og barneskole er sammen altså. Hm, jeg tror du ser litt for mye opp til dine eldre skolekamerater.

 

Når du kommer til 8 (ja, jeg vet det er lenge til, men kommer en dag) så vil du se at filmene faktisk ikke var så bra. Men at det bare var du som var så liten og ble så imponert av dette bare på grunn av din endeløse beundrelse av de store 8 klassingene.

 

- Men sånn ellers, vennligst ikke spre dine fjortiss tendenser rundt i andre sine seriøse tråder.

Lenke til kommentar

veldig artig liten film

 

Eg synest det først og fremst er imponerande å bli ferdig med nokke som varar meir enn fem minutt. surveillance kamera effekten er også bra (ome den enn drar ut litt..). Og det er tøft at de heile tida er så alvorleg. dritseriøs liksom

 

imponert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...