berit i kiosken Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Hvordan får jeg server stats fra CS serveren min (info om serveren) på hjemmesiden min???? m.h.v nissefar
Bluebeans Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Psychostats Sida er nede for øyeblikket men den kommer vel opp. Tar litt tid å sette seg inn i det da, og du trenger php og cgi tror jeg.
LoS Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Trenger man ikke shell tilgang og da? Eller så er vel hlstats også en fin bil, http://www.unitedadmins.com Skriver ille mye i cs forumet nå gett
DevN Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Skriver ille mye i cs forumet nå gett Litt off topic; men ja, du er verre enn meg du!
LoS Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Skriver ille mye i cs forumet nå gett Litt off topic; men ja, du er verre enn meg du! Merkelig, fikk brått så mye å si
Martin A. Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Skriver ille mye i cs forumet nå gett Litt off topic; men ja, du er verre enn meg du! Merkelig, fikk brått så mye å si nammen stakkar.. får du ikke nok oppmerksomhet hjemme du da *trøste og snakke litt med *
LoS Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Skriver ille mye i cs forumet nå gett Litt off topic; men ja, du er verre enn meg du! Merkelig, fikk brått så mye å si nammen stakkar.. får du ikke nok oppmerksomhet hjemme du da *trøste og snakke litt med *
Bluebeans Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Skriver ille mye i cs forumet nå gett Litt off topic; men ja, du er verre enn meg du! Neida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå