Gå til innhold

SN85G4 test

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

ER DERE DUMME? DETTE KABINETTET AR BARE 250 watt og vil nok ikke holde til både cpu + skjermkortet som er visdt.... pro 9800..... IKKE SJANGS DETTE ASS... kommer til å crashe stømforsyninga totalt.... haha.... seriøst finn noe med mer enn 300 watt i allefall da.. cpuen tar jo ca 100 wattt og skjermkortet over 160 watt.... så plz!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
ER DERE DUMME? DETTE KABINETTET AR BARE 250 watt og vil nok ikke holde til både cpu + skjermkortet som er visdt.... pro 9800..... IKKE SJANGS DETTE ASS... kommer til å crashe stømforsyninga totalt.... haha.... seriøst finn noe med mer enn 300 watt i allefall da.. cpuen tar jo ca 100 wattt og skjermkortet over 160 watt.... så plz!!!

:no:

LOL :laugh::w00t:

Gjest Slettet+9817234daf
Hvilkne filer er det jeg skal legge innpå S-ata driver disketten? Det står bare: Finner ikke diskettstasjon med diskett som kan laste ned OEM drivere eller noe sånt :( hva kan jeg gjøre? og er det noen måte å sjekke om harddisken har tatt fyken på uten at jeg har installert driverene til S-ata?

Aktiver støtten for S-ATA i BIOS. Drit i floppy.

Da var jeg tilbake fra 2 ukers ferie og har fått puttet inn viften i boksen. Jeg må si meg meget fornøyd så langt, da temp sank med ett par grader, og ikke minst; støyen fra heatpipeviften er vekke! Problemet nå er 40mm viften på nb og R9800PRO kjøleren... :ermm:

Uansett, ett annbefalt kjøp. Om det er noen som har noen spesifike spm. fyr løs, vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive :hmm:

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf

Det bør vel sies at V2 av denne modellen nå er å finne på markedet. Så vidt jeg vet finnes det nå 3 stk basert på dette designet og nForce 3 150; SN85G4, SN85G4L og SN85G4 v2.

SN85G4L er uten kortleser, mens v2 har bedre kjøleløsning og 10 w større, silent psu. Ytelsen er fortsatt lik, det er bare støynivået som er lavere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...