Gå til innhold

J msn messenger


Anbefalte innlegg

kan du med J msn messenger snakke med dine hotmail kontakter? de du snakker med på data? og er det slik at når du har lastet ned Jmsn messenger, at du skriver inn din hotmail adresse og passord, så har du alle dine kontakter der ferdig, klar til å snakkes med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

J MSN Pro ligner veldig mye på dataversionen og har alle nyttige funksjoner du trenger (Som er mulig med PX00 hardware) Har ikke prøvd Agile Messenger enda, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller når jeg har alle tingene jeg trenger med Jmsn Pro. Kommer kontaktene automatisk over med Agile Mes.? (Som de gjør med Jmsn eller må man legge inn alt på nytt) Forresten hvilket kontantkort/Abonnement med liten/ingen månedsavgift er billigst på GPRS? Har Netcom det er 10øre pr. Kb syntes det er litt mye og det gjør det umulig å surfe på internett

Endret av DC++_?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
J MSN Pro ligner veldig mye på dataversionen og har alle nyttige funksjoner du trenger (Som er mulig med PX00 hardware) Har ikke prøvd Agile Messenger enda, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller når jeg har alle tingene jeg trenger med Jmsn Pro. Kommer kontaktene automatisk over med Agile Mes.? (Som de gjør med Jmsn eller må man legge inn alt på nytt) Forresten hvilket kontantkort/Abonnement med liten/ingen månedsavgift er billigst på GPRS? Har Netcom det er 10øre pr. Kb syntes det er litt mye og det gjør det umulig å surfe på internett

jeg får ikke logget på Jmsn pro !!

 

eller OPERA \ angileM

 

kan noen si meg hvilken manuelle gprs instillinger jeg skal ta !?

 

har p900 og netcom talk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...