Ravn Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Heisann jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg. Jeg har et Sapphiretech Atlantis Paedon 9600PRO Fireblade Edition 128mb 400mHz Ram. Det følger med Redline, men jeg skjønner ikke helt pakka med det. Så hvis noen kunne gitt meg en grundig introduksjon og veiledning hadde dette vært kjempebra. Øvrige komponenter: AMD Athlon XP 2600+ 2,083GHz 333bus speed 512mb Corsair 3200 400mhz RAM osv... Takker
Diablito2k Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 (endret) drit i redline. last heller ned powerstrip 3. det er MYE enklere. du instalerer det. restarter. åpner programmet. venter 5sek klikker ok, yes osv osv så høyreklikker du på skjermen med regnbue på nede i høyre hjørn (der med klokken). så velger du "performance profiles. så configure og der stiller du på ram/gpu.. jeg har samme kort og kjører : 480/330mhz. (orginalt 400/300) jeg kan få det høyre. men jeg må ha bedre kjøling på rammen først.. hvis ikke du viste det er dette kortet garantert fra produsent til 330mhz på rammen.. (660mhz i real life) og det er ikke rammen som er 400mhz, det er gpuen (coren eller cpuen på skjermkortet) lykke til med OC håper jeg hjalp litt.. Endret 27. mars 2004 av Diablito2k
Aquabat Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Sukk.. Helt øverst i denne kategorien finner du en sticky tråd. Den heter Hvordan overklokke et skjermkort, og hvis du leser den vil du finne ut hva du skal gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå