Daguerreo Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg er en skikkelig gamer. Lurer på om det er verdt prisen? Spiller spill som Far Cry og Bf-Vietnam. Ellers har jeg 2x256 mb ddr ram pc3200 ati sapphire radeon 9800 pro abit ic7 ... om det skulle ha noe å si
Daguerreo Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 En ting til... Er den gamle cpu'en verdt noenting som helst? eller har jeg mer morro plukke den fra hverandre? Den er ca 2 år gammel.
sedsberg Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 (endret) Jeg tror jeg vil våge å påstå at det er tvilsomt det er verdt pengene. Edit: Den er verdt masse for folk som sitter med Socket 478-Celeron. Endret 26. mars 2004 av sedsberg
Manx Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det vil vel hjelpe litt, men tror ikke du vil merke den stor forskjellen i spill med det første. Er jo ennå ikke så mange spill som krever over 2 GHz ennå. Du vil vel merke det hvis du bruker maskinen til litt videoredegering og den type ting. Men du vil jo ha litt og gå på etterhvert. Klarer sikkert å selge den på Qxl for dobbelt av hva du kjøpte den for , ellers kan de jo være greit å ha en liggende i bakhånd hvis du skulle være uheldig med den du kjøper, om det skulle skje noe. Ps! det med qxl var kødd, hvis det var noen som tok seg nær av det
sedsberg Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg tenkte ikke på HT (Hyper Threading). Du vil nok merke en del forskjell i windows under multitasking. Selv har jeg P4 2.4GHz, 533MHz bus (kjører på 3GHz) og gidder ikke bruke penger på ny CPU før det kommer noe som er MYE bedre. Som en regel så oppgraderer jeg aldri hvis jeg ikke kan få minst dobble ytelsen. (Eller hvis ny hardware har visse funksjoner jeg virkelig trenger)
Daguerreo Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Siden jeg allerede skal kjøpe ny CPU, bør jeg satse på 3.2 GHz PC800? Et par hundrelapper ekstra
Mello Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Siden jeg allerede skal kjøpe ny CPU, bør jeg satse på 3.2 GHz PC800? Et par hundrelapper ekstra Nå har du et såpass fint kort som kan brukes til overclokking, etter min mening burde du ta P4 2.8 og clokke den, et mye bedre valg, prismessig, og ytelses messig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå